برجام سند روشنی از فریبکاری دولت آمریکا است
کد خبر: 3775574
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

برجام سند روشنی از فریبکاری دولت آمریکا است

گروه سیاست و اقتصاد ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری آمریکا را دشمن اصلی ملت ایران دانست و گفت: اعتماد به آمریکا اشتباهی بزرگ است که نباید هیچ گاه تکرار شود.

برجام سند روشنی از فریبکاری دولت آمریکا است

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران به چهار دهه استکبارستیزی ملت ایران اشاره کرد و آن را الگویی برای سایر ملت‌های آزادی‌خواه جهان دانست.
وی با بیان این که مبارزه با طاغوت و استکبار جز اصول بنیادین انقلاب اسلامی به‌شمار می‌رود، افزود: این اصول پس از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی همچنان غیرقابل تغییر است.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‌که آمریکا کشوری مستکبر و زورگو در جهان است، گفت: در طول تاریخ آمریکایی‌ها همواره به دنبال سلطه بر کشور‌های ضعیف با استفاده از زور و قدرت بودند.
آیت‌الله طبرسی با بیان این که ملت بزرگ ایران چهار دهه است با این کشور مستکبر در حال مبارزه است، بیان کرد: ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌های آمریکای جنایت کار همواره مورد توجه ملت بزرگ ایران بوده است.
امام جمعه ساری با اشاره به این که آمریکایی‌ها در چهار دهه اخیر به هر بهانه‌ای به دنبال فشار بر ملت بزرگ ایران اسلامی بودند، افزود: مهم‌ترین دلایل این دشمنی، کوتاه کردن دست آمریکایی‌ها از امور داخلی کشورمان با پیروزی انقلاب بود.
نماینده، ولی فقیه در مازندران با بیان این که آمریکایی‌ها پس از پیروزی انقلاب، برابر ملت ایران متحمل شکست‌های بسیاری شدند، بیان کرد: همه عصبانیت آمریکایی‌ها به‌دلیل چهار دهه شکست در برابر ملت بزرگ ایران اسلامی است.
آیت‌الله طبرسی با اشاره به این که آمریکایی‌ها هیچ‌گاه خیرخواه ملت ایران نبوده و نیستند، اظهار کرد: این که مقامات آمریکایی ملت ایران را دوست خود معرفی می‌کنند دروغ محض است، چون همه اقدامات آن‌ها در چهار دهه اخیر مستقیم به زندگی ملت ایران بازمی‌گردد.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه متأسفانه برخی‌ها در داخل کشور همواره بر طبل سازش و ارتباط با آمریکایی‌ها می‌کوبند، بیان کرد: این در حالی است که مقامات آمریکایی به راحتی معاهده بین المللی برجام را نادیده گرفتند.
امام جمعه ساری با اشاره به این که مقام معظم رهبری همواره نسبت به آمریکایی‌ها بی‌اعتماد بوده و هستند و در جریان مذاکرات هسته‌ای همواره وی با اشاره به فریبکاری آمریکایی‌ها تأکید و اظهار کرد: چندین سال مذاکره فشرده در برجام به راحتی از سوی رئیس جمهور آمریکا کنار گذاشته می‌شود.
 طبرسی با بیان این که تجربه‌هایی که از مذاکره برجام به دست آمد امروز می‌تواند بهترین الگو برای مسئولان و مدیران کشور باشد، گفت: باید بدانیم که اعتماد به آمریکا تحت هیچ شرایطی عاقلانه نیست، چون آن‌ها بی‌اعتمادی خود را در عمل ثابت کردند.

انتهای پیام

captcha