نمایشگاه کتاب جنوب کرمان گشایش می‌یابد
کد خبر: 3776503
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲

نمایشگاه کتاب جنوب کرمان گشایش می‌یابد

گروه فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان گفت: ششمین دوره نمایشگاه کتاب جنوب استان کرمان از ۲۲ تا ۲۸ دی‌ماه در جیرفت برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان، حسین اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان از برگزاری ششمین دوره نمایشگاه کتاب بزرگ جنوب کرمان از ۲۲ تا ۲۸ دی‌ماه در جیرفت خبر داد و گفت: انتظار مردم این است که این کار بزرگ در جنوب استان کرمان برگزار شود.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه سیصد و شصتمین نمایشگاه کتاب در سطح کشور است که برگزار می‌شود، افزود: این نمایشگاه‌ها از ناشران و نویسندگان حمایت می‌کند و ناشران آخرین انتشارات خود در حوزه‌های مختلف در را در معرض ددید مردم قرار می‌دهند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان ضلع دوم نمایشگاه‌های کتاب در استان‌ها را مردم دانست و بیان کرد: در این دوره از نمایشگاه شاهد حضور گسترده ناشران جنوب استان کرمان هستیم.
اسحاقی تصریح کرد: سال گذشته استقبال خوبی از نمایشگاه کتاب جنوب استان کرمان صورت گرفت و امسال تاکنون ۶۵۰ ناشر جهت حضور در نمایشگاه جنوب استان اعلام آمادگی کردند.
وی با اشاره به حضور نشرهای برتر کشور در نمایشگاه کتاب جنوب کرمان تأکید کرد: بخش بین‌الملی کتاب نیز امسال به نمایشگاه اضافه می‌شود.
انتهای پیام

captcha