ساخت «موسی (ع)» پنج سال طول می‌کشد
کد خبر: 3776566
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹

ساخت «موسی (ع)» پنج سال طول می‌کشد

گروه هنر ــ ساخت مجموعه «موسی (ع)» که پیش‌تولید آن از هفته گذشته با حضور رئیس سازمان صداوسیما، معاون سیما، رئیس مرکز سیمافیلم، تهیه‌کننده و کارگردان این مجموعه به‌طور رسمی آغاز شد، به گفته کارگردان این اثر، پنج سال به طول می‌انجامد.

ساخت «موسی (ع)» پنج سال طول می‌کشد
به گزارش ایکنا به نقل از سیمافیلم، جمال شورجه، کارگردان مجموعه الف ویژه «موسی (ع)»، درباره ساخت این پروژه گفت: سال‌هاست قصد ساخت این مجموعه را داشتم که خوشبختانه در این زمان فرصت و امکان آن فراهم شد. در جلسه‌ای که طی روز‌های گذشته با حضور علی عسکری، رئیس سازمان صداوسیما، مرتضی میرباقری، معاون سیما، حسین کرمی، رئیس سیمافیلم و احمد میرعلایی، تهیه‌کننده «موسی (ع)»، برگزار کردیم قرارداد تولید این مجموعه امضا شد و گزارشی را نیز از اقدامات انجام‌شده برای شروع پیش‌تولید به رئیس سازمان صداوسیما ارائه کردیم.
کارگردان «موسی (ع)» ادامه داد: این مجموعه تلویزیونی در ۵۲ قسمت تولید می‌شود که متن اولیه آن را مرحوم فرج‌الله سلحشور کامل نوشته و در ادامه حجت‌الاسلام سعید بهمن‌پور آن را به‌ طور کامل بازنویسی کرده و این متن اکنون آماده ساخت است.
همچنین شورجه درباره زمان پیش‌تولید تا آماده‌سازی نهایی این مجموعه الف ویژه گفت: طبق پیش‌بینی‌ها یک سال زمان برای پیش‌تولید، سه سال تولید و یک سال برای پس‌تولید «موسی (ع)» زمان لازم است.
وی بیان کرد: البته با برنامه‌ریزی دقیق‌تر این زمان می‌تواند فشرده‌ شده و در بازه کمتری این اثر ساخته و به نمایش گذاشته شود.
در پاین این گزارش آمده، در آذرماه سال جاری قرارداد ساخت دو مجموعه الف ویژه «سلمان فارسی» و «موسی (ع)» منعقد شد.
انتهای پیام
captcha