برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآن ویژه جوانان و ورزشکاران در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3777145
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآن ویژه جوانان و ورزشکاران در خراسان‌شمالی

گروه فعالیت‌های قرآنی - سرپرست معاونت فرهنگی و ساماندهی امور جوانان خراسان‌شمالی از برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان وزارت ورزش و جوانان در استان خبر داد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جوانان و ورزشکاران در خراسان‌شمالی

امان‌الله فیروزه، سرپرست معاونت فرهنگی و ساماندهی امور جوانان استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، با اشاره به برگزاری چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان وزارت ورزش و جوانان در استان، اظهار کرد: این دوره از مسابقات قرآن کریم در رشته‌های قرائت تحقیق ، حفظ 1 جزء ، حفظ 10 جزء و حفظ کل قرآن کریم و همچنین مسابقات شفاهی و کتبی فهم زبان قرآن ویژه خواهران و برادران برپا خواهد شد.
وی ادامه داد: همه ورزشکاران استان با همراه داشتن بیمه ورزشی در سن زیر 15 سال می‌توانند در بخش قرائت تحقیق و حفظ یک جزء شرکت کنند، همچنین ورزشکاران بالای 15 سال در بخش قرائت تحقیق، حفظ یک جزء و کارکنان ورزش و جوانان در بخش قرائت تحقیق و حفظ یک جزء مجاز به شرکت هستند.
فیروزه با اشاره به ثبت نام جوانان 15 تا 29 سال در بخش قرائت تحقیق ، حفظ 10 جزء و حفظ کل، گفت: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به اداره کل ورزش و جوانان و ادارات شهرستان ها مراجعه کنند.
وی ضمن دعوت از همه جوانان و ورزشکاران استان برای شرکت در این رقابت‌های فرهنگی از اعزام نفرات برتر استانی به مسابقات کشوری در بخش خواهران و برادران در نیمه اول اسفند ماه به میزبانی تبریز خبر داد.
انتهای ییام

captcha