نام‌نویسی ۱۰۰ نفر در جشنواره تلاوت و حفظ قرآن در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3777148
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

نام‌نویسی ۱۰۰ نفر در جشنواره تلاوت و حفظ قرآن در خراسان‌شمالی

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت خراسان‌شمالی از ثبت نام بیش از ۱۰۰ نفر از علاقه‌مندان در جشنواره تلاوت و حفظ قرآن کریم با هشت محور در استان خبر داد.

نام نویسی 100 نفر در جشنواره تلاوت و حفظ قرآن کریم در خراسان‌شمالی

لیلا شکرانی، مدیرعامل اتحادیه موسسات وتشکل‌های فرهنگی قرآن وعترت استان در گفت وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: با توجه به نام‌نویسی 100 نفر در جشنواره تلاوت و حفظ قرآن کریم آزمون نهایی این جشنواره بصورت استانی بمناسبت هفته قرآن وعترت با حمایت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی روز پنجشنبه چهارم بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این جشنواره در رشته‌های تلاوت ترتیل در دو مقطع خواهران و برادران، حفظ 3جزء، 5جزء، 10جزء،20 جزء ویژه خواهران و برادران زیر 15،بالای 18 و زیر 35 سال برپا می‌شود.
شکرانی با بیان اینکه حفظ کل قرآن توسط خواهران وبرادران در همه سنین برگزار می‌شود، افزود: خواهران و برادران برای ثبت نام به یکی از موسسات فرهنگی قرآن وعترت در سطح استان یا دفتر دبیرخانه در محل دفتراتحادیه واقع در طبقه دوم اداره کل تبلیغات اسلامی در بلوار مدرس جنب ترمینال بجنورد مراجعه کنند.
وی با اشاره به اینکه ثبت نام در این آزمون ها رایگان بوده و به نفرات برترلوح تقدیر وجوائز نفیس اهدا می‌شود، خاطرنشان کرد: مهلت ثبت نام برای علاقمندان در این جشنواره تا پایان دی ماه سال جاری است.
انتهای پیام

captcha