امنیت؛ شرط اول توسعه
کد خبر: 3777792
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳

امنیت؛ شرط اول توسعه

گروه سیاست و اقتصاد - فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: اگر به‌دنبال توسعه هستیم و قرار است زیرساخت‌های آن فراهم شود، شرط اول، امنیت است؛ بدون امنیت نمی‌توان شرایط خدمت و رسیدن به توسعه را مهیا کرد.

امنیت؛ شرط اول توسعه

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، امان‌اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان شب گذشته، ۱۱ دی‌ماه در نشست بررسی مسائل و مشکلات استان که با حضور معاون اول رئیس جمهوری در تالار فردوسی زاهدان برگزار شد، گفت: سیستان و بلوچستان مهد ایثار، فداکاری و مجاهدت است؛ تلاش‌های مردم شیعه و سنی استان در راه امنیت، بر کسی پوشیده نیست.
وی ادامه داد: اگر به‌دنبال توسعه هستیم و قرار است زیرساخت‌های آن فراهم شود، شرط اول، امنیت است؛ بدون امنیت نمی‌توان شرایط خدمت و رسیدن به توسعه را مهیا کرد.
فرمانده سپاه سلمان استان بیان کرد: ایجاد امنیت و احساس آن، مؤلفه اصلی رشد و توسعه هر منطقه است و همه ما باید در این مسیر دست به دست یکدیگر دهیم.
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سال 88 رسماً با محوریت قرارگاه قدس نیروی زمینی مسئولیت امنیت را با کمک همه آحاد نیروهای مسلح و همه مسئولان دلسوز این استان بر عهده گرفته که به لطف خدای متعال و همکاری همه مسئولان کشور، امروز همه زیرساخت‌ها و مباحثی که در حوزه امنیت می‌توانستیم ایجاد کنیم با توان همه رده‌های نظامی و انتظامی و اطلاعاتی و مسئولان در این استان فراهم شده است.
گشتاسبی اظهار کرد: با اقدامات و تلاش‌هایی که صورت گرفته، شرایطی ایجاد شده که ناامنی به پشت مرزهای کشور رسیده است؛ این مهم با خون بسیاری از شهدا و همکاری نیروهای انتظامی و امنیتی به دست آمد.
وی با اشاره به اقدامات محرومیت‌زدایی در منطقه، بیان کرد: در حال حاضر، ۹ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق هرمزگان در دست افتتاح است.
فرمانده سپاه سلمان استان اظهار کرد: با توجه به کمبود بارندگی در استان و خشکسالی‌ها، نگاه مردم به مرز است که انتظار می‌رود برای رونق اشتغال در مرز چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام

captcha