اعلام میزان بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3779096
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

اعلام میزان بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری

گروه اجتماعی ـ معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری میزان بارش‌های سامانه بارشی فعال در استان را اعلام کرد.

مهرداد قطره در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: بیشترین میزان بارش این سامانه که از بعد از ظهر روز گذشته از منطقه غرب فعالیت خود را در استان آغاز کرده، از مالخلیفه به میزان 24 میلی‌متر گزارش شده است.
وی ادامه داد: با فعالیت این سامانه از روز گذشته تا این ساعت، میزان بارش در شهرکرد 2 میلی‌متر، بن 1 میلی‌متر، سامان 2 میلی‌متر، سورشجان 6 میلی‌متر، لردگان، فارسان و فرخشهر 5 میلی‌متر، بلداجی 2 میلی‌متر، آورگان 13 میلی‌متر، دزک 18 میلی‌متر، شلمزار و هارونی 10 میلی‌متر و پل زمانخان 2 میلی‌متر گزارش شده است.
قطره میزان بارش در کوهرنگ را 21 میلی‌متر اعلام و اضافه کرد: ارتفاع برف حاصل از سامانه فعال در کوهرنگ، تا این ساعت 5 سانتی‌متر و میزان کل ارتفاع برف چلگرد 19 سانتی‌متر است.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گفت: دمای کنونی هوای شهرکرد 3 درجه بالای صفر است و پیش‌بینی می‌شود صبح فردا شاهد کاهش 8 تا 10 درجه‌ای دما را در استان شاهد باشیم که این وضعیت تا زمان ورود موج ثانویه بارش‌ها در ظهر چهارشنبه تداوم خواهد داشت.
انتهای پیام

captcha