برگزاری سلسله نشست «نسیم هدایت» در مازندران
کد خبر: 3779333
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸

برگزاری سلسله نشست «نسیم هدایت» در مازندران

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره امور قرآنی، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش مازندران از برگزاری سلسله نشست «نسیم هدایت» با حضور استاد ابوالفضل بهرامپور و مصطفی دلشاد تهرانی (پژوهشگران قرآن و نهج‌البلاغه) در شهرستان‌ها و مناطق استان خبر داد.

برگزاری سلسله نشست «نسیم هدایت» در مازندران

محمود تنها، رئیس اداره امور قرآنی، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: در جلسه هم‌اندیشی فعالیت‌های قرآنی ستاد برگزاری چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

وی افزود: برگزاری کاروان قرآنی نور و اعزام قاری، حافظ، گروه همخوانی و... جهت اجرای برنامه‌ها در سطح مناطق و شهرستان‌های استان و نیز برگزاری گردهمایی بزرگ مدیران و کارشناسان و موسسات و فعالان قرآنی استان از مصوبات این نشست بود.

رئیس اداره امورقرآنی، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: برگزاری سلسله نشست نسیم هدایت با حضور استاد ابوالفضل بهرامپور و مصطفی دلشاد تهرانی (پژوهشگران قرآن و نهج البلاغه) در شهرستان‌ها و مناطق استان از دیگر برنامه های آموزش و پرورش در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: برگزاری دوره تربیت داور قرآن با حضور استاد مهدی دغاغله و سیدمحسن موسوی بلده در استان و نیز دعوت از قاری بین‌المللی استاد قاسم مقدمی جهت برگزاری محافل انس با قرآن در استان در ایام الله دهه مبارک فجر از دیگر مصوبات نشست امروز اداره کل آموزش و پرورش بود.

 

انتهای پیام

captcha