برپایی کلاس‌های قرآن در مساجد؛ راهی برای ترویج فرهنگ قرآنی
کد خبر: 3779400
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱

برپایی کلاس‌های قرآن در مساجد؛ راهی برای ترویج فرهنگ قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول کانون فرهنگی ـ هنری نور شهر سامان ترغیب و تشویق جوانان و نوجوانان به خواندن صحیح و حفظ قرآن کریم، ترویج فرهنگ، معارف و تعالیم حیات‌بخش قرآنی در جوانان و نوجوانان را از اهداف برگزاری کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در مسجد جامع سامان دانست.

ترویج فرهنگ قرآنی با برگزاری کلاس‌های قرآن در مسجد

رضا صفاری‌سامانی، مسئول کانون فرهنگی ـ هنری نور شهر سامان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه قرآن راه گشای زندگی انسان است، گفت: قرآن انسان را به بالاترین درجات هدایت می‌کند.
مسئول کانون فرهنگی ـ هنری نور مسجد جامع شهر سامان افزود: جوانان و نوجوانان با حضور در کانون فرهنگی ـ هنری نور شهر سامان در برگزاری برنامه‌های فرهنگی ـ هنری همکاری ‌و در کلاس‌های قرآنی کانون نیز حضور فعال دارند.
صفاری‌سامانی ابراز کرد: روخوانی و روان‌خوانی، تجوید، صوت و لحن، حفظ، تجوید و مفاهیم از رشته‌هایی است که با حضور پرشور جوانان و نوجوانان در مسجد جامع سامان برگزار می‌شود.
وی‌ ترغیب و تشویق جوانان و نوجوانان به خواندن صحیح و حفظ قرآن کریم، ترویج فرهنگ، معارف و تعالیم حیات‌بخش قرآنی در جوانان و نوجوانان را از اهداف برگزاری کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در مسجد جامع سامان دانست.
مسئول کانون فرهنگی ـ هنری نور مسجد جامع شهر سامان اظهار کرد: توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و ایجاد اخت و نزدیکی جوانان و نوجوانان با کلام الهی از دیگر اهداف برگزاری کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در مسجد جامع سامان است.
انتهای پیام

captcha