جمع‌آوری بیش از ۴ میلیارد تومان در جشنواره «نشان محبت» آذربایجان غربی
کد خبر: 3779620
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳

جمع‌آوری بیش از ۴ میلیارد تومان در جشنواره «نشان محبت» آذربایجان غربی

گروه اجتماعی - رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی از جمع‌آوری بیش از ۴ میلیارد تومان در جشنواره نشان محبت در استان خبر داد و گفت: اهل بیت متعلق به بشریت بوده و به قوم و دین خاصی تعلق ندارد.

جمع‌آوری بیش از 4 میلیارد تومان در جشنواره «نشان محبت» آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سیدحسن حسینی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی ظهر امروز، 18 دی‌ماه در نشست خبری به‌مناسبت تشریح برگزاری جشنواره نشان محبت در استان، اظهار کرد: این جشنواره 28 آذر‌ماه سال جاری با حضور تمامی اقوام و ادیان استان برگزار شد و جشنواره کم‌نظیری در استان بود و از نظر میزان مشارکت مردمی نیز رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد.
وی تاکید کرد: اهل بیت متعلق به بشریت بوده و به قوم و دین خاصی تعلق ندارد، تجلیل از خیرین حرم‌ساز، هدف این جشنواره بود و روند جشنواره به صورتی پیش رفت که به یک گلریزان تبدیل شد و بیش از 4 و نیم میلیارد تومان به‌صورت نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شد و نشان داد کمک به بازسازی عتبات عالیات، فقیر و غنی نمی‌شناسد و یک کار فرهنگی بی‌نظیر در استان بود.
حسینی با اشاره به اینکه استان در بازسازی عتبات عالیات، جز استان‌های برتر کشور است، بیان کرد: با مشارکت بی‌نظیر مردم استان در حال حاضر تمام ۷ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای بازسازی مناطقی که سهم استان است به اتمام رسیده و استان درجایگاه نهم کشوری قرار دارد.
وی با بیان اینکه ساماندهی و هماهنگی نذورات، وظیفه اساسی عتبات عالیات است، تصریح کرد: طلایی که اهدا می‌شود، تبدیل به احسن نشده و در کارگاه‌ها ذوب شده و همان طلا برای حرمین اهل بیت استفاده می‌شود.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بیان کرد: با وجود اینکه شرایط اقتصادی مردم مناسب نیست، اما بانوان استان طی سال جاری بیش از ۲ کیلوگرم طلا برای بازسازی عتبات عالیات اهدا کرده‌اند.
انتهای پیام

captcha