برگزاری دوره «شیوه‌های دعوت به نماز» در هلال احمر خراسان‌جنوبی ‌
کد خبر: 3779902
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

برگزاری دوره «شیوه‌های دعوت به نماز» در هلال احمر خراسان‌جنوبی ‌

گروه معارف - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: دوره آموزشی «نمازشناسی و شیوه‌های دعوت به نماز» ویژه ائمه جماعات جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی در بیرجند آغاز شد.

برگزاری دوره ‌آموزشی «شیوه‌های دعوت به نماز» در هلال احمر خراسان‌جنوبی ‌

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی محمد درویشی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: صبح امروز دوره آموزشی شیوه‌ها، اصول و فنون دعوت به نماز با حضور اساتید برجسته استان با شرکت ۱۶ نفر از روحانیان شعب و ستاد جمعیت هلال احمر استان در بیرجند آغاز شد.

وی افزود: در این دوره آموزشی شیوه‌های دعوت به نماز، نمازشناسی، آثار فردی، اجتماعی، مادی و معنوی نماز، نمازشناسی، هدف خلقت، هدف بعثت، نگاه ویژه دشمن به نماز، شیوه‌های دعوت به نماز و مدیریت اقامه آن در محیط کار، روش‌های خاص دعوت، راهکارهای دعوت و راهکارهای درون و برون‌سازمانی در روز اول به افراد شرکت‌کننده ارائه می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی ادامه داد: احکام نماز و تصحیح قرائت و پرسمان نماز و تجوید الصلاة نیز در روز دوم با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه به شرکت‌کنندگان تدریس می‌شود.

درویشی یکی از هدف‌های برگزاری این دوره را ترویج و توسعه اقامه نماز و نماز جماعت و یاوران نماز برشمرد و بیان کرد: ارتقای سطح علمی ائمه جماعات و هم‌اندیشی برای حل مشکلات درون‌سازمانی با روش‌های دینی از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه است.

فعالیت ۱۴ کانون طلاب در سطح خراسان‌جنوبی

وی از فعالیت ۱۴ کانون طلاب در سطح استان خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر ۱۶ امام جمعه در سطح شعب شهرستان‌ها و مرکز استان حضور دارند و برنامه‌های مختلفی را برای مخاطبان این نهاد ارائه می‌دهند.

انتهای پیام

captcha