پیروزی بر قدرت‌های منطقه تنها در سایه تمسک به قرآن حاصل می‌شود
کد خبر: 3779921
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷

پیروزی بر قدرت‌های منطقه تنها در سایه تمسک به قرآن حاصل می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ـ رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: پیروزی بر قدرت‌های منطقه تنها در سایه تمسک به کلمات نورانی قرآن که به یاری خداوند تأکید دارد، حاصل شده است.

تمسک به قرآن؛ عامل پیروزی بر قدرت‌های منطقه

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور امروز، 19 دی‌ماه در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز اظهار کرد: تحولات اخیر منطقه یک اتفاق عجیب بوده است به‌عنوان مثال در سوریه‌ای که ممکن بود به دست داعش بیفتد اوضاع به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد و داعش ناکام میدان می‌شود.
وی با اشاره به اینکه همچنین مردم یمن با حداقل امکانات برابر قدرت‌های منطقه ایستادگی می‌کنند، افزود: در کشورهای عراق و لبنان نیز اتفاقاتی رخ داده است که داغ بر دل دشمن گذاشته است و همه این‌ها در سایه تمسک کلمات نورانی قرآن که به یاری خدا تأکید دارد حاصل شده است.
این مسئول با تأکید بر اینکه در بحث ولایت، اولین ولایت ولایت خدای متعال است و هرجا ذکر نعمت در قرآن داریم نعمت توحید است، گفت: پرهیز از هوای نفس و توجه به اخلاق و تقوا در کنار ولایت اهمیت زیادی دارد؛ چون اخلاق ثمره و میوه دین است و رعایت اخلاق باید در بدنه نظام باشد.
بهرامی بیان کرد: نیروهای مسلح حافظ امنیت در جامعه هستند و از خودگذشتگی و فداکاری دارند، این هدف در تمامی نهادهای اجرایی نیروهای مسلح وجود دارد و این نظام چون بر پایه رعایت این اصول است نظامی ماندنی است.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور اظهار کرد: دلی که خدا در آن حضور دارد منحرف نمی‌شود و درود و سلام خدا بر انسانی است که در هنگام ورود و خروج به یک مجموعه به درستی کار می‌کند.
وی به پیشگیری از وقوع جرم تأکید کرد و گفت: مصونیت نخست متوجه نیروهای مسلح است و دستگاه قضا کنار این نیروها است و در مواجهه با مردم نیروی انتظامی که چهره نیروهای مسلح است باید مراقبت لازم را در برخورد با مردم داشته باشند.
انتهای پیام

captcha