روحانیان در تقویت گفتمان انقلاب پیشرو باشند
کد خبر: 3779947
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

روحانیان در تقویت گفتمان انقلاب پیشرو باشند

گروه فرهنگی ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری گفتمان انقلاب توسط روحانیان مستقر در استان خبر داد و گفت: روحانیان باید در تقویت گفتمان انقلاب پیشرو باشند.

روحانیون در تقویت گفتمان انقلاب پیشرو باشند

حجت‌الاسلام عباس مسعودی، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: با تبیین و آگاه‌سازی نسل چهارم انقلاب می‌توانیم به توسعه فرهنگ انقلاب کمک کنیم.
وی با بیان اینکه نسل جوان نیروهای بالقوه و فعال در جامعه هستند، گفت: این قشر هستند که می‌توانند به آینده کشور کمک کرده و نقش خوبی ایفا کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در ادامه به ضرورت تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب اشاره کرد و افزود: یکی از راه‌های تبیین افکار نسل چهارم انقلاب، مقایسه دستاوردهای 40 ساله انقلاب و نظام پهلوی است.
مسعودی هدف شکل‌گیری انقلاب و جانفشانی رزمندگان را رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی برشمرد و اضافه کرد: این مسیر باید برای عموم مردم روشن و تبیین شود و ضروری است تا جوانان را در مسیر اهداف بلند انقلاب قرار دهیم.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه روحانیان باید در تقویت گفتمان انقلاب پیشرو باشند از برگزاری گفتمان انقلاب توسط روحانیون مستقر البرز خبر داد و تصریح کرد: یکی از اقدامات تأثیرگذار به منظور روشنگری اهداف انقلاب همین نشست‌های گفتمان انقلاب اسلامی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مهم‌ترین تهدید امروز کشور برای نسل جوان را هجمه‌های فرهنگی خواند و خاطرنشان کرد: فضای مجازی دشمن اصلی جوانان است که هوشیارانه توسط دشمن طراحی شده و باید برای مقابله با آن‌ها به آگاه‌سازی نسل جوان جامعه بپردازیم.
انتهای پیام

captcha