همایش هم‌اندیشی «جذب جوانان انقلابی» در بهمئی برگزار شد
کد خبر: 3780451
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

همایش هم‌اندیشی «جذب جوانان انقلابی» در بهمئی برگزار شد

گروه فرهنگی - نشست هم‌اندیشی شناخت و جذب جوانان انقلابی در دفتر امام جمعه شهر لیکک برگزار شد.

همایش هم‌اندیشی «جذب جوانان انقلابی» در بهمئی برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدمحمد یوسف افروغی، امام جمعه شهر لیکک امروز، 22 دی‌ماه در همایش هم‌اندیشی جذب جوانان انقلابی، اظهار کرد: از خودگذشتگی، پای کار بودن، ایثارگری، قناعت و حفظ قوانین شرعی در همه ابعاد از خصوصیات جوان انقلابی است.
وی با اشاره به نگرانی جوانان در زمینه اشتغال، افزود: یکی از بهترین راهکار‌ها برای تشویق جوانان جهت حرکت در مسیر انقلابی‌گری، کمک به اشتغال آن‌ها‌ست.
امام جمعه شهر لیکک اضافه کرد: امروز جامعه ما به لحاظ اجتماعی پایگاه مستحکمی ندارد؛ لذا فعالیت‌های ما با رویکرد جذب این قشر است، ضمن اینکه رها کردن جوانان انقلابی و عدم همکاری با آن‌ها باعث سرخوردگی و گاهی خروج از مسیر می‌شود.
همچنین، پسنده، فرمانده سپاه ناحیه بهمئی نیز با اشاره به ضرورت شناخت جوانان مؤمن و انقلابی، بیان کرد: برای تربیت جوانان و هدایت در مسیر انقلاب و خط ولایت، طرح‌های شهید بهنام محمدی و حلقه‌های صالحین در حال اجراست.
وی بیان کرد: پیوند علم و ایمان، جوانان را در مسیر نظام و انقلاب نگه می‌دارد.

یادآور می‌شود، برگزاری کلاس‌های بصیرت‌افزایی، دعوت از مربیان مجرب فرا شهرستانی و در اولویت قرار دادن جوانان انقلابی برای استخدام‌ها از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.
انتهای پیام

captcha