ثبت‌نام ۲۰۰۰ اصفهانی در آزمون سراسری قرآن و عترت
کد خبر: 3780527
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

ثبت‌نام ۲۰۰۰ اصفهانی در آزمون سراسری قرآن و عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از ثبت‌نام ۲۲۰۲ نفر از استان اصفهان تا این لحظه برای شرکت در آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد.

ثبت‌نام بیش از 2000 نفر از استان اصفهان در آزمون سراسری قرآن و عترت

یحیی قاسمی، مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در گفت‌و‌گو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: تاکنون 2202 نفر از استان اصفهان از مجموع 27110 نفر سراسر کشور، برای شرکت در هفدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت ثبت‌نام کرده‌اند.
وی افزود: استان اصفهان تا این لحظه بعد از استان‌های کرمانشاه و سمنان، در جایگاه سوم به لحاظ تعداد افراد ثبت‌نام کننده قرار دارد.
مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: بیشترین تعداد افراد ثبت‌نام کننده از استان اصفهان، تا این لحظه به ترتیب از شهرهای کاشان، اصفهان، خمینی‌شهر و شهرضا بوده‌اند و در میان مؤسسات قرآنی استان، مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان رتبه اول را به لحاظ تعداد افراد ثبت‌نام کننده دارا است.
قاسمی اضافه کرد: هفدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش در روز پنجشنبه 9 اسفندماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار می‌شود و ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون تا 5 بهمن‌ماه ادامه دارد.
انتهای پیام

captcha