معرفی «شهدای قرآنی» کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3780781
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

معرفی «شهدای قرآنی» کهگیلویه و بویراحمد

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره امور قرآنی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از معرفی شهدای قرآنی با عنوان «قرآن و شهادت» در قالب کتاب خبر داد.

معرفی «شهدای قرآنی» کهگیلویه و بویراحمد

عبدالمحمد نمازی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: برنامه قرآن و شهادت ازجمله برنامه‌های اجرایی این اداره کل است.
وی در ادامه افزود: معرفی شهدای قرآنی با همکاری کنگره شهدا دانش‌آموزان قاری٬ حافظان٬ مربیان پرورشی و قرآن و اساتید حوزه و دانشگاه در حوزه قرآن که به فیض شهادت رسیده‌اند در قالب یک کتاب به جامعه معرفی می‌شود که پیش‌بینی می‌شود 3 خردادماه رونمایی شود.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد تفسیر سوره فجر، برگزاری 12 محفل انس با قرآن، همایش 4 هزار نفری قرآنیان استان اعم از حفاظ و قاریان به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی در مصلی امام خمینی(ره) را از سایر برنامه‌های اجرایی تا پایان سال برشمرد و عنوان کرد: حجت‌الاسلام حمید محمدی، قائم مقام ستاد توسعه فرهنگ قرآنی کشور سخنران این همایش است.
نمازی تجلیل از فعالان برتر و هم‌خوانی سرود قرآنی را از برنامه‌های جانبی همایش بزرگ قرآنیان استان اعلام کرد.
وی در بخش دیگری از اظهارات خویش، برگزاری محافل انس با قرآن٬ افزایش کمی و کیفی قاریان قرآنی٬ افزایش تولیدات و پژوهش‌های مراکز پژوهشی و دانشگاه‌های قرآنی و تعلیمات قرآنی‌٬ آثار هنری قرآنی٬ شبکه‌های رادیو و تلویزیون و نشریات قرآنی و همچنین فعالیت‌های بین‌المللی را از جمله دستاوردهای حوزه قرآنی ۴۰ ساله انقلاب ذکر کرد.
انتهای پیام

captcha