طرح «هر مسجد یک خبرنگار» در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود
کد خبر: 3780794
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

طرح «هر مسجد یک خبرنگار» در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

گروه اجتماعی ـ سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی‌ ـ هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از برگزاری طرح «هر مسجد یک خبرنگار» در استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در کانون‌های مساجد برای ارتقای اطلاع‌رسانی حوزه مساجد برگزار می‌شود.

طرح «هر مسجد یک خبرنگار» در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

محمدرضا مظاهری، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی‌ ـ هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح «هر مسجد یک خبرنگار» برای نخستین بار است که ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ‌افزود: طرح «هر مسجد یک خبرنگار» با حضور ۴۰ نفر از خواهران و برداران عضو کانون‌های فرهنگی ـ هنری، روز پنج‌شنبه، ۲۷ دی‌ماه جاری در دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان برگزار می‌شود.

وی ایجاد یک شبکه قوی و منسجم جهت اطلاع‌رسانی از رویدادهای مختلف، مقابله با آسیب‌ها و هجمه‌های تبلیغاتی رسانه‌های بیگانه، ارتقای سطح سواد رسانه‌ای اقشار مختلف جامعه در مواجهه با شایعات و اخبار کذب و ایجاد شبکه‌‍ای منسجم از خبرنگاران آموزش دیده برای انجام فعالیت‌های روزنامه‌نگاری و پشتیبانی محتوایی از رسانه‌‎های کشور را از جمله اهداف برگزاری طرح «هر مسجد یک خبرنگار» عنوان کرد.

مظاهری‌ بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد برای فعالیت در حوزه اطلاع‌رسانی و ایجاد مشارکت عمومی برای پوشش رسانه‌ای فعالیت‌های جاری در حوزه مساجد استان را از دیگر اهداف برگزاری طرح «هر مسجد یک خبرنگار» برشمرد.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: معرفی رسانه‌های ارتباط جمعی، اصول مصاحبه و تهیه و تنظیم آن، آشنایی با گزارش‌نویسی، آشنایی با یادداشت و مقاله نویسی و آیین نگارش فارسی و شیوه درست نویسی از سرفصل‌های طرح «هر مسجد یک خبرنگار» است.

انتهای پیام

captcha