پیوند مسجد و مدرسه؛ اولویت اصلی آموزش و پرورش
کد خبر: 3780933
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹

پیوند مسجد و مدرسه؛ اولویت اصلی آموزش و پرورش

گروه فرهنگی ـ مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه رویکرد برنامه‌های آموزش و پرورش، تربیتی است، گفت: مسجد، به‌عنوان سنگر انقلاب می‌تواند بهترین مکان برای انجام برنامه‌های فرهنگی و تربیتی باشد و پیوند میان مسجد و مدرسه از الویت‌های آموزش و پرورش است.

پیوند مسجد و مدرسه؛ اولویت اصلی آموزش و پرورش

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ابراهیم محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ظهر امروز، 23 دی‌ماه‌ در دیدار با مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، اظهار کرد: تبادل فرهنگی بین نهادها، برای تبلیغ نظام مقدس جمهوری اسلامی از بهترین کارها بوده که فعالیت‌های فرهنگی و هنری، بدلیل کمبود در جامعه می‌تواند بسیار مفید باشد.
وی ادامه داد: نبود برنامه‌های خوب فرهنگی در جامعه، باعث نفود دشمن شده است که در این مورد باید با دید کارشناسی به مسائل نگریسته شده و با دانستن نیاز جامعه و ایجاد برنامه‌های پرمخاطب، مقابل دشمنان نظام ایستادگی کرد.
محمدی با بیان اینکه رویکرد برنامه‌های آموزش و پرورش، تربیتی است، افزود: مسجد، بعنوان سنگر انقلاب می‌تواند بهترین مکان برای انجام برنامه‌های فرهنگی و تربیتی باشد که تعامل با کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد می‌تواند این مهم را به بهترین صورت ممکن به نتیجه برساند.
وی با اشاره به تفاهم‌نامه فی‌مابین معاونت فرهنگی آموزش و پرورش و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی، گفت: پیوند میان مسجد و مدرسه از الویت‌های آموزش و پرورش است و ما از تمامی برنامه‌های مشترک استقبال کرده و بیشترین همکاری را در جهت به ثمر رساندن آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهیم داشت.
انتهای پیام

captcha