جامعةالنور اهواز؛ مجری دوره‌های آموزش نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه
کد خبر: 3781204
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲

جامعةالنور اهواز؛ مجری دوره‌های آموزش نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ در حال حاضر دوره‌های آموزش روخوانی، روانخوانی، تجوید قرآن، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه از برنامه‌های جامعة‌النور اهواز است.

جامعةالنور اهواز؛ مجری دوره‌های آموزش نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیهراضیه نوروزی، مسئول آموزش جامعة‌النور اهواز در گفت‎وگو با ایکنا از خوزستان، درباره برنامه‌های این مرکز قرآنی اظهار کرد: آخرین دوره جامعه النور، دوره تربیت مربی قرآن کودک است که با شرکت 38 نفر از متقاضیان به مدت یک هفته برگزار شد. مهدی فاضلی تدریس این دوره را بر عهده داشت. بهمن ماه نیز دوره مربیگری روخوانی و روانخوانی قرآن کریم برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر دوره‌های آموزش روخوانی، روانخوانی، تجوید قرآن، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه از برنامه‌های جامعه النور است. در میان دوره‌ها، متقاضیان روخوانی قرآن از همه بیشتر هستند. در حوزه نهج البلاغه و صحیفه سجادیه نیازمند کار بیشتری برای معرفی آنها به جامعه هستیم. از دیگر دوره‌ها، تفسیر قرآن است که متقاضیان زیادی دارد و در حال حاضر پیگیر مدرس برای تشکیل این جلسات هستیم.

نوروزی افزود: یکی از برنامه‌های دیگر، طرح نذر قرآنی است، در این طرح که از بهمن ماه شروع خواهد شد، مربیان این مرکز قرآنی همه روزه به مدت یک ساعت(16:30 تا 17:30) کلاس‌های قرآنی رایگان برای علاقه‌مندان برگزار می‌کنند. الگوی نذر قرآنی در برخی از شهرها و استان‌های کشور اجرا شده است.

مسئول آموزش جامعه النور اهواز در پایان گفت: یکی دیگر از فعالیت‌های جامعه النور نام‌نویسی از علاقه‌مندان برای شرکت در آزمون قرآن و عترت است.

انتهای پیام

captcha