توانمندسازی 900 نفر از ائمه جماعت مدارس و اساتید گفتمان‌های دینی کردستان
کد خبر: 3781326
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴

توانمندسازی 900 نفر از ائمه جماعت مدارس و اساتید گفتمان‌های دینی کردستان

گروه اجتماعی- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در نشست دبیران کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش از توانمندسازی 900 نفر از ائمه جماعت مدارس و اساتید گفتمان‌های دینی کردستان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الله نریمانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان امروز، 24 دی ماه در نشست دبیران کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان که در سالن جلسات اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد؛ به تشریح و تبیین برنامه‌های سال تحصیلی جاری پرداخت.
دبیر کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش استان افزود: کمیته همکاری‌ها ظرفیت بسیار مناسبی برای بهره‌مندی از توانایی‌ها و امکانات سایر دستگاه‌های فرهنگی برای اجرای مطلوب سند تحول بنیادین است.
وی عنوان کرد: از مجموع 332 برنامه‌ای که بر اساس شش زیر نظام سند تحول تدوین شده است؛ 55 برنامه به طور مستقیم با همکاری کمیته همکاری‌ها اجرایی خواهد شد.
دبیر کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش اعلام کرد: امروز باتوجه به پیچیدگی و حجم آسیب‌های اجتماعی به ویژه در مسائل عقیدتی و تربیت دینی دانش‌آموزان، استفاده از ظرفیت کمیته همکاری و دستگاه‌های فرهنگی عضو می‌توانند آموزش و پرورش را در مواجهه با این آسیب‌ها یاری نماید و زمینه رشد و اعتلای تربیت دینی و عقیدتی دانش‌آموزان را فراهم کرد.
وی با اشاره به برنامه‌های مصوب کمیته در سال تحصیلی جاری، بیان کرد: انتظار می‌رود براساس تفاهم نامه مبادله شده با شهرستان‌ها و مناطق، زمینه اجرای این برنامه‌ها فراهم شود.
نریمانی با تشریح برنامه مصوب سال تحصیلی جاری یادآور شد: توانمندسازی 900 نفر از ائمه جماعت مدارس و اساتید گفتمان‌های دینی، اجرای سه هزار گفتمان دینی در مدارس و دیدار با علما و فضلا حوزه‌های علمیه را از اهم این برنامه‌ها برشمرد.
انتهای پیام

captcha