آغاز ثبت‌نام طرح «دانشجو معلم قرآن» در کردستان
کد خبر: 3781336
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۶

آغاز ثبت‌نام طرح «دانشجو معلم قرآن» در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی- معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از آغاز ثبت‌نام طرح دانشجو معلم قرآن کریم از بین دانشجویان دختر دانشگاه‌های استان خبر داد.

مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از آغاز ثبت‌نام طرح دانشجو معلم قرآن کریم از بین دانشجویان دختر دانشگاه‌های استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان در استان برگزار خواهد شد.
وی افزود: حرکت به سمت تحقق منشور توسعه فرهنگ قرآنی به عنوان بالاترین سند فعالیت‌های قرآنی کشور، گسترش و توسعه معرفت و فرهنگ قرآنی در میان دانشجویان، شناسایی استعدادهای بالقوه قرآنی، فراهم کردن فضا برای فعالیت دانشجویان علاقه‌مند قرآنی برای فعالیت‌های قرآنی، استفاده از روحیه پویا و شاداب جوانان دانشجو برای انتشار فرهنگ قرآنی از جمله اهداف برگزاری این طرح است.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان بیان کرد: با اجرای این طرح تعدادی از دانشجویان مستعد و علاقه‌مند، پس ازشرکت در کلاس‌ها، کارگاه‌ها و اردوهای آموزشی و کسب مهارت لازم، آماده تعلیم آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم به دیگر دانشجویان می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه این طرح در سرفصل‌های مشخص روش تدریس، تجوید قرآن و تدبر در قرآن و سبک زندگی قرآنی برگزار می‌شود، عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح شرکت‌کنندگان در 100 ساعت آموزشی سرفصل‌های یاد شده را آموزش می‌بینند.
آوج با دعوت از دانشجویان دانشگاه‌های استان برای حضور در این دوره آموزشی عنوان کرد: کلیه دانشجویان دانشگاه‌های استان می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند و در پایان دوره گواهینامه این دوره را از سازمان قرآنی دانشگاهیان دریافت کنند.
وی در پایان یادآور شد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به جهادانشگاهی کردستان واقع در سه راه جهاد، سایت اداری مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 33240480 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

captcha