استان‌های آذری‌نشین، تبلور غیرت شیعه هستند
کد خبر: 3781445
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

استان‌های آذری‌نشین، تبلور غیرت شیعه هستند

گروه فرهنگی - دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با تأکید بر اینکه استان‌های آذری‌نشین، غیرت و تبلور شیعه هستند، گفت: آذربایجان غربی، هنوز پس از گذشت سال‌ها از جنگ تحمیلی، در صحنه جنگ حضور دارد.

استانهای آذری‌نشین، غیرت و تبلور شیعه هستند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین نژاد شاه‌محمدی، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی صبح امروز، 25 دی‌ماه در مراسم رونمایی از کتاب سرباز کوچک امام، خاطرات آزاده 13 ساله جنگ تحمیلی، بیان کرد: مهدی طحانیان، آزاده 13 ساله جنگ تحمیلی، در صحنه عمل خود نگه‌داشتن را به معنای واقعی نشان داد و در مقابل انسان‌های خبیث با شهامت ایستادگی کردن، بسیار سخت است.
وی ادامه داد: جرئت را فقط کسی می‌تواند داشته باشد که سرباز امام و سرباز ولی زمان خود باشد و این اقتدار و شهامت در هیچ مکتب و فرقه‌ای به یک نوجوان 13 ساله دست نمی‌دهد که به یک خبرنگار خانم بی‌حجاب بگوید من با شما مصاحبه نمی‌کنم، چون حجاب ندارید و در واقع این نوجوان 13 ساله نماینده نظام و مکتب اسلام بوده است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین نژاد شاه‌محمدی افزود: آن خانم خبرنگار بعدها پس از آن اتفاق، اعتراف کرد که با وجود اینکه پس از آن اتفاق، بایکوت خبری شدم، ولی راضی هستم و این تاثیر معنوی آن برخورد را در ایشان نشان می‌دهد و کسی که در جبهه جهاد اصغر برنده می‌شود، قطعاً در جبهه اکبر نیز برنده خواهد بود.
وی در پایان تاکید کرد: استان آذربایجان غربی پس از گذشت سال‌ها از جنگ تحمیلی، هنوز در صحنه جنگ حضور دارد و استان‌های آذری‌نشین، تبلور غیرت شیعه هستند.
انتهای پیام

captcha