برگزاری همایش «سفیران انقلاب» در دامغان
کد خبر: 3781718
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

برگزاری همایش «سفیران انقلاب» در دامغان

گروه اجتماعی - همایش سفیران انقلاب با عنوان رسالت روحانی انقلابی در ۴۰ سالگی انقلاب در مسجد اعظم امیرالمومنین(ع) در دامغان برگزار شد.

برگزاری همایش «سفیران انقلاب» در دامغان

به گزرش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینیان، امام جمعه دامغان شب گذشته، 25 دی در همایش سفیران انقلاب با عنوان رسالت روحانی انقلابی در ۴۰ سالگی انقلاب با اشاره به اینکه دشمنان دست‌به‌دست هم دادند که جشن پیروزی ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران برگزار نشود، اظهار کرد: باید در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب و روز ۲۲ بهمن این حضور و اجتماع باشکوه‌تر از سال‌های قبل باشد.

به گفته وی، خدمات انقلاب اسلامی در حال گسترش است و مردم ما نیز از لحاظ معنوی رشد کردند زیرا ملت ایران مردمی غیور، فهیم، لحظه‌شناس و موقعیت‌شناس هستند و به‌موقع و باشکوه در عرصه‌ها و صحنه‌های اجتماعی برای دفاع از نظام، انقلاب و رهبری حضور پیدا می‌کنند.

حسینیان با اشاره به اینکه مسئولان در حال کار و خدمت به آحاد جامعه هستند، یادآور شد: باید با بیان و تشریح کامل دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران ملت را متقاعد کرد زیرا دشمن‌ روی گسل‌های اجتماعی دست گذاشته و روی این موضوع تبلیغات انجام می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه یکی از اهداف دشمنان عصبانی کردن مردم است تا آن‌ها را نسبت به‌نظام و انقلاب بدبین کنند، متذکر شد: انقلاب اسلامی در روستاها خدمات فراوانی ارائه داده که به‌عنوان نمونه می‌توان گفت که در ابتدای پیروزی انقلاب پنج شهر کشور گازدار بودند ولی اکنون همه شهرها و روستاها از این نعمت بزرگ خدادادی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام

captcha