تدوین و اجرایی شدن سند پیشگیری و کاهش طلاق در خلخال
کد خبر: 3781722
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴

تدوین و اجرایی شدن سند پیشگیری و کاهش طلاق در خلخال

گروه اجتماعی ـ فرماندار خلخال گفت: با همکاری اساتید و کارشناسان خبره ادارات، سند پیشگیری و کاهش طلاق در این شهرستان تدوین و اجرایی می‌شود.

تدوین و اجرایی شدن سند پیشگیری و کاهش طلاق در خلخالبه گزارش ایکنا از اردبیل، فریدون بابایی، فرماندار خلخال روز گذشته، ۲۵ دی‌ماه در نشستی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در ارتباط با توجه ویژه به شهرستان خلخال در زمینه‌های فرهنگی، خواستار برگزاری برنامه‌های متنوع در‌خصوص ایجاد نشاط اجتماعی شد.
وی تصریح کرد: شهرستان خلخال در زمینه‌های مختلف فرهنگی دارای استعداد‌های بی‌نظیر و سرمایه بسیار غنی انسانی است.
بابایی از اعلام آمادگی شهرستان برای برگزاری جشنواره‌های مختلف در شهرستان خبر داد و گفت: خلخال در زمینه انیمیشن از نیروی انسانی بسیار مستعدی برخوردار است که در سطح ملی می‌درخشند و مصمم هستیم جشنواره انیمیشن را بنام شهرستان ثبت و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اجرایی کنیم.
بابایی افزود: با همکاری اساتید و کارشناسان خبره ادارات، سند پیشگیری و کاهش طلاق در شهرستان تدوین و اجرایی شده و در جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان تشریح و مورد تمجید و تشویق استاندار ‌قرار گرفت.
وی ادامه داد: در بحث ساماندهی معتادان به موفقیت‌های خوبی دست یافته‌ایم به طوری که کمپ ترک اعتبادشهرستان خلخال موفق به کسب رتبه برترین کمپ در استان شد.
فرماندار خلخال از تعیین یک روز بنام «روز خلخال» در شورای فرهنگ عمومی خبر داد و افزود: قصد داریم از نخبگان شهرستان به‌صورت مستمر هر‌ سال تجلیل کنیم و این کار را دنبال می‌کنیم و تا به الان حدود ۲۰۰نفر از مفاخر خلخال شناسایی شده است.
بابایی از برگزاری یادواره شهدای خلبان با مصوبه شورای فرهنگ عمومی خبر داد و گفت: این یادواره با حضور میهمانان کشوری و لشگری در بهار سال ۹۸ برگزار می‌شود.
وی یکی از مصوبات ماندگار شورای فرهنگ عمومی شهرستان را برگزاری باشکوه تجمع عظیم عزاداران خلخال در ایام محرم که بنام تجمع هفت محرم معروف شده، دانست و گفت: این مراسم معنوی همه ساله با مشارکت خیل عظیم عاشقان و دل باختگان ائمه اطهار‌(ع) برگزار می‌شود و به‌صورت زنده از شبکه‌های درون مرزی و برون‌مرزی پخش می‌شود.
انتهای پیام

captcha