لزوم برگزاری سالگرد پیروزی انقلاب با حفظ شأن ایام فاطمیه
کد خبر: 3781724
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲

لزوم برگزاری سالگرد پیروزی انقلاب با حفظ شأن ایام فاطمیه

گروه اجتماعی - مدیر آموزش و پرورش سلماس بر لزوم برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حفظ شأن و منزلت ایام فاطمیه تأکید کرد.

لزوم برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باحفظ شأن و منزلت ایام فاطمیه

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حسین خیرجویی، مدیر آموزش و پرورش سلماس، صبح امروز، 26 دی‌ماه در نشست کمیته شهرستانی فرهنگیان و دانش‌آموزی ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این شهرستان با اشاره به برگزاری ده‌ها برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی تا ایام دهه فجر، گفت: با عنایت به تقارن برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه، مراسم چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حفظ شأن و منزلت حضرت فاطمه(س) برگزار خواهد شد.
خیرجوئی اظهار کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی‌هنری، جشن تکلیف متمرکز دانش‌آموزان دختر مکلف، تشکیل زنجیره انقلاب با حضور دانش‌آموزان مقاطع مختلف در میدان مرکزی شهرستان سلماس همراه با اجرای سرود همگانی در روز 12 بهمن همزمان با ورود تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی به میهن، صبحگاه مشترک بسیج دانش‌آموزی، دیدار از خانواده معزز شهدا، غبارروبی مزار شهدا و یادواره شهدای دانش‌آموزی و فرهنگی، نواختن زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس، برگزاری مسابقات ورزشی، افتتاحیه بازارچه کار و فناوری، نشست با فرهنگیان جانباز، همایش همیاران معلم، شرکت منسجم فرهنگیان، دانش‌آموزان به‌همراه خانواده در راهپیمایی 22 بهمن و اجرای سرود همگانی 1357 نفری توسط دانش‌آموزان در ابتدای شروع راهپیمایی در مقابل شهرداری سلماس از اهم برنامه‌های کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی ستاد گرامیداشت چهل سالگی انقلاب در شهرستان سلماس خواهد بود.
وی افزود: ۳۹ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد و باید دستاوردهای عظیم نظام را خصوصاً برای نسل‌های بعدی تشریح نماییم.
خیرجویی بیان کرد: باید فرزندان و دانش‌آموزان را به گونه‌ای تربیت کنیم که با همه وجود به آرمان‌های کشور و انقلاب وفادار باشند و با افتخار دستاوردهای کشور در زمینه‌های مختلف را بر زبان و یا از طریق قلم جاری و ساری نمایند.
مدیر آموزش و پرورش سلماس تاکید کرد: اگر بتوانیم فرزندان و دانش‌آموزان را خوب، اساسی و اصولی تربیت کنیم و با آن‌ها به عدالت رفتار کنیم، آن‌ها دچار دوگانگی شخصیت و تضاد رفتار نمی‌شوند و همین باعث می‌شود این تربیت نسبت به همه ارکان جامعه سرایت کند.
وی اصلی‌ترین کانون تربیت را مدرسه و خانواده دانست و افزود: بچه‌های ما از دو منبع الهام می‌گیرند، یکی خانه و دیگری مدرسه، بنابراین اگر این دو نهاد درست شود، آینده کشور اصلاح می‌شود و هیچ مشکلی بر آینده مترتب نخواهد بود.
مدیر آموزش و پرورش سلماس تاکید کرد: باید فرزندان و دانش‌آموزان را به گونه‌ای تربیت کنیم که با همه وجود به آرمان‌های کشور و انقلاب وفادار باشند و با افتخار دستاوردهای کشور در زمینه‌های مختلف را بر زبان و یا از طریق قلم جاری و ساری نمایند.
انتهای پیام

captcha