11 شهر میزبان سومین دوره کلاس‌های مقدماتی و تکمیلی معارف مهدویت
کد خبر: 3782311
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸

11 شهر میزبان سومین دوره کلاس‌های مقدماتی و تکمیلی معارف مهدویت

گروه جامعه ــ سومین دوره کلاس‌های مقدماتی و تکمیلی معارف مهدویت در 11 شهر توسط مؤسسه مصاف و با همکاری بنیاد حضرت مهدی موعود برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه مصاف ایرانیان، با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) به برگزاری دوره‌ هماهنگ کشوری معارف مهدویت، در 11 شهر اراک، اردبیل، اصفهان، اهواز، تهران، شهرکرد، شیراز، قم، کرمان، کرمانشاه و مشهد اقدام کرده است.

این دوره‌ها توسط بهترین اساتید تخصصی مهدویت از بنیاد حضرت مهدی موعود تدریس و پس از اتمام دوره، مدرک رسمی مهدویت اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در دوره مقدماتی کلاس‌های معارف مهدویت تا سوم بهمن ماه فرصت دارند تا به صورت اینترنتی ثبت‌نام کنند. زمان برگزاری کلاس‌ها جمعه‌ها صبح ساعت از ساعت هشت تا 12 (به جز شهر تهران که جمعه‌ها از ساعت 13:30 تا 17) است.

شرایط ثبت نام در دوره مقدماتی معارف مهدویت:
دوره مقدماتی در 11 شهر اراک، اردبیل، اصفهان، اهواز، تهران، شهرکرد، شیراز، قم، کرمان، کرمانشاه و مشهد؛ برگزار می‌شود. این دوره طی هشت جلسه برگزار و هزینه‌ ثبت نام در دوره، 58 هزار تومان است. در این دوره کتاب دو جلدی «نگین آفرینش» به عنوان منبع آموزشی تدریس می‌شود و کلیه افراد بالای 16 سال با هر مدرک تحصیلی، مجاز به شرکت در این دوره هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دوره مقدماتی اینجا را کلیک کنید.

11 شهر میزبان سومین دوره کلاس‌های مقدماتی و تکمیلی معارف مهدویت/ ثبت‌نام کنید

دوره تکمیلی 1و2 کلاس‌های معارف مهدویت نیز در هشت شهر اراک، اردبیل، اصفهان، تهران، شهرکرد، کرمان، کرمانشاه و مشهد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا سوم بهمن ماه فرصت دارند در این دوره ثبت‌نام کنند. کلاس‌ها نیز از پنجم بهمن ماه آغاز خواهدشد.

سه گروه می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند:
1. افرادی که در دوره مقدماتی کلاس‌های معارف مهدویت، که در تابستان 97 برگزار شده است، شرکت کرده‌اند و نمره قبولی (بالای 12) کسب کرده‌اند.
2. افرادی که در دوره مقدماتی کلاس‌های معارف مهدویت، که در تابستان 97 برگزار شده است، شرکت کرده‌اند و نمره قبولی کسب نکرده‌اند. این افراد می‌توانند در دوره تکمیلی شرکت کرده و در پایان دوره، در آزمون مقدماتی و تکمیلی به صورت همزمان شرکت کنند. (این افراد کافیست در دوره‌ تکمیلی ثبت نام کنند و نیازی به ثبت نام در دوره مقدماتی نیست).
3. افرادی که دوره مقدماتی و تکمیلی سال 96 را گذرانده‌اند، می‌بایست در این دوره با عنوان دوره تکمیلی (2) شرکت کنند. (فقط مخصوص شهر مشهد).
این دوره طی هفت جلسه‌ چهار ساعته برگزار می‌شود و هزینه‌ی ثبت نام در دوره، 57 هزار تومان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دوره تکمیلی اینجا را کلیک کنید!

انتهای پیام 

captcha