شرکت بیش از ۷۵۰ نفر در برنامه‌های مؤسسه توانبخشی ایثار آذربایجان غربی
کد خبر: 3782409
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
طی ۱۰ ماهه اخیر صورت گرفت؛

شرکت بیش از ۷۵۰ نفر در برنامه‌های مؤسسه توانبخشی ایثار آذربایجان غربی

گروه اجتماعی - سرپرست مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار آذربایجان غربی از شرکت بیش از ۷۵۰ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگر استان طی ۱۰ ماهه اخیر در کلاس‌های کانون این مؤسسه خبر داد و گفت: ایجاد شور و نشاط در جامعه ایثارگر از وظایف این مؤسسه است.

شرکت بیش از 750 نفر خانواده ایثارگر در برنامه‌های فرهنگی موسسه توانبخشی ایثار آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مجید احمدپور، سرپرست مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار آذربایجان غربی صبح امروز، 29 دی‌ماه با اشاره به اینکه این مؤسسه یک مؤسسه غیرانتفاعی وابسته به بنیاد شهید است، اظهار کرد: این مؤسسه هیچگونه بار مالی برای بنیاد شهید ندارد و به‌عنوان بازوی بنیاد در ارائه خدمات فعالیت می‌کند.
وی در رابطه با اهداف این مؤسسه بیان کرد: اهداف این مؤسسه شامل رشد و تعالی فکری، روحی، اخلاقی و جسمانی جانبازان از طریق اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی و بهره‌برداری بهینه از اموال جهت ارائه خدمات به جامعه ایثارگری و سایر اقشار جامعه است.
احمدپور با بیان اینکه این مؤسسه در خرداد 87 تأسیس شده و از سال 92 از فرهنگی ورزشی به نام فرهنگی ورزشی و توانبخشی تغییر یافته است، بیان کرد: این مؤسسه در کشور 27 شعبه دارد و فعالیت شعبه استان آذربایجان غربی نیز از تیرماه سال 88 آغاز شده و در دو فاز فرهنگی و ورزشی فعالیت کرده است.
وی تصریح کرد: در فاز فرهنگی این مؤسسه، دو کانون فرهنگی شاهد ایثار را در شهرستان ارومیه و مهاباد داریم که کلاس‌های فرهنگی و قرآنی در آن‌ها به‌صورت رایگان برگزار می‌شود و طی 10 ماهه اخیر 750 نفر در ارومیه و در مهاباد نیز 550 نفر از خدمات این کانون‌ها بهره برده‌اند.
سرپرست مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت‌های این مؤسسه در طول تابستان نیز افزود: در طول تابستان نیز اردوهای یک روزه برای خانواده‌های شاهد و ایثارگر برگزار شده بود که از 300 نفر از ارومیه و 200 نفر از مهاباد در این اردوها شرکت کرده بودند.
وی از جمله وظایف این موسسه را ایجاد شور و نشاط در جامعه ایثارگر اشاره کرد و گفت: 20 گروه فعال ورزشی این مؤسسه در استان مشغول به فعالیت هستند.
انتهای پیام

captcha