آشنایی با سیره حضرت زهرا(س) در نرم‌افزار سیره معصومان(ع)
کد خبر: 3782410
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

آشنایی با سیره حضرت زهرا(س) در نرم‌افزار سیره معصومان(ع)

گروه فناوری اطلاعات ــ‌ نرم‌افزار سیره معصومان(ع) ارائه دهنده 13 عنوان کتاب پیرامون حضرت زهرا(س) است که در 43 جلد به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی علاقه‌مندان را با سیره ایشان آشنا می‌کند.‌

به گزارش ایکنا؛ نرم‌افزار سیره معصومان(ع) که جامع‌ترین دانشنامه در باب سیره چهارده معصوم است که در‌واقع به زندگانی اهل‌بیت(ع) و خاندان عصمت و طهارت ‌می‌پردازد؛ ‌این نرم‌افزار ۱۳ عنوان کتاب پیرامون حضرت زهرا(س) را در ۴۳ جلد به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی ‌در خود جای داده است.

إتحاف السائل، جنه العاصمه، فاطمه الزهراء بهجه قلب المصطفی، الکلمه الغراء، الکوثر، ماساه الزهراء، الموسوعه الکبری عن فاطمه الزهراء سلام الله علیها، فدک و العوالی و مناقب فاطمی در شعر فارسی از‌جمله کتبی است که در بخش کتابخانه این نرم‌افزار پیرامون حضرت فاطمه(س) در اختیار کاربر قرار دارد.

یادآور می‌شود، اتصال ۱۲۴۰۰ فیش پژوهشی از ۱۷۰ عنوان کتاب به درختواره حضرت زهرا(س) در محور‌های احوال شخصی، همگام با رسول خدا(ص)، پس از رسول خدا(ص)، شهادت، سیره، مناقب، پس از حضرت فاطمه سلام(س)، اصحاب و راویان، سال‌شمار و کتابشناسی ازجمله محتوای پژوهشی منحصر به فرد نرم‌افزار سیره معصومان(س) است.

ارائه ۶۷ آیه قرآن مرتبط با سیره، فضائل و مناقب حضرت زهرا(س) با قابلیت اتصال به متون کتب مختلف در بخش آینه وحی، ارائه ۶ زیارتنامه مخصوص ایشان و ۱۱ قطعه شعر در منقبت ایشان با قابلیت پخش صوتی در بخش نجوانامه و ارائه ۱۱ تصویر زیبا از فدک، کوچه بنی‌هاشم و درب خانه فاطمه(س) در مسجد النبی ازجمله بخش‌های این نرم‌افزار در مورد شخصیت  سیره حضرت زهرا(س)، است.

‌ ارتباط و مقایسه بین متون، ارتباط واژگان کتب با لغت‌نامه، جست‌وجوی پیشرفته در متن، امکان انتقال متن به Word، حاشیه‌نویسی، نمایه‌زنی، علامت‌گذاری و مانند آن از جمله قابلیت‌های پژوهشی نرم‌افزار سیره معصومان(ع)، به عنوان جامع‌ترین دانشنامه در باب سیره چهارده معصوم است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این نرم‌افزار می‌توانید اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام
captcha