اولین همایش استانی فرهیختگان فرهنگی در گیلان برگزار می‌شود
کد خبر: 3782988
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳
۳ بهمن‌ماه؛

اولین همایش استانی فرهیختگان فرهنگی در گیلان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ـ رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گیلان از برگزاری اولین همایش استانی فرهیختگان فرهنگی در روز چهارشنبه، ۳ بهمن‌ماه در سالن شهدای ناجای رشت خبر داد.

اولین همایش استانی فرهیختگان فرهنگی در گیلان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام حسین شمشاد، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گیلان عصر روز گذشته، 30 دی ماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اولین همایش استانی فرهیختگان فرهنگی با هدف معرفی فرهیختگان فرهنگی نیروهای مسلح استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینكه این همایش در سه بخش افتتاحیه، كارگاه‌های آموزشی و اختتامیه برگزار خواهد شد، افزود: از اهداف اصلی همایش فرهیختگان، نهادینه سازی و آموزش نیروی انسانی در 15 طیف كلی و هشت طیف كارگاهی است.

شمشاد ادامه داد: در این همایش، افراد طیف‌های مختلف از جمله مبلغان، قاریان، حافظان، مداحان، اهل قلم، مؤذنان، مكبران، عكاسان و گروه‌های هنری با شركت در كارگاه‌های آموزشی بر رشد و تعالی علمی و عملی خود می‌افزایند و به عنوان ذخایر فرهنگی درون سازمانی از وجود آنها در برنامه‌های مختلف فرهنگی، علمی و مذهبی استفاده خواهد شد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان بیان کرد: محوریت همایش فرهیختگان فرهنگی با نیروی انتظامی است و در آن از ظرفیت‌های فرهنگی سایر سازمان‌ها همچون سپاه قدس گیلان، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان اوقاف و امور خیریه نیز استفاده می‌شود.

شمشاد در پایان با اشاره به اینكه در این همایش یک روزه بیش از 80 نفر از فرهیختگان در حوزه‌های مختلف حضور خواهند داشت، گفت: افراد شركت كننده از كاركنان، بازنشستگان و خانواده كاركنان استان انتخاب و دعوت شده‌اند.

انتهای پیام

captcha