ثبت‌نام 21 هزار دانش‌آموز چهارمحالی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن
کد خبر: 3784033
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

ثبت‌نام 21 هزار دانش‌آموز چهارمحالی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون پرورشی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از استقبال خوب دانش‌آموزان استان از آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن خبر داد و خاطرنشان کرد: از زمان اعلام فراخوان این آزمون تاکنون ۲۱ هزار دانش‌آموز از سطح استان در رشته حفظ جزء ۳۰ ثبت‌نام کرده‌اند.

عبدالعلی رسولی، معاون پرورشی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه آموزش و پرورش فعالیت‌های قرآنی متعددی را در مدارس سطح استان برگزار می‌کند، گفت: سال گذشته با برگزاری مسابقات قرآن کریم بیش از ۸۰ هزار دانش‌آموز در سطح استان ثبت‌نام کردند که در ۱۴ رشته مختلف باهم به رقابت پرداختند.
وی در ادامه با اشاره به آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم افزود: این آزمون در رشته حفظ جزء ۳۰ در سطح مدارس استان برگزار می‌شود.
رسولی از استقبال خوب دانش‌آموزان استان از آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن خبر داد و خاطرنشان کرد: از زمان اعلام فراخوان این آزمون تاکنون ۲۱ هزار دانش‌آموز از سطح استان در رشته حفظ جزء ۳۰ ثبت‌نام کرده‌اند.
معاون پرورشی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کلاس‌های حفظ قرآن در برخی از مدارس ویژه حفظ جزء 30 برگزار می‌شود، تاکید کرد: علاقه مندان می‌توانند تا 10 بهمن‌ماه از طریق سایت www.quranedu.ir در این آزمون ثبت‌نام کنند.
انتهای پیام

captcha