حزب، حلقه مفقوده توسعه سیاسی است
کد خبر: 3784080
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

حزب، حلقه مفقوده توسعه سیاسی است

گروه سیاست و اقتصاد-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه حزب، حلقه مفقوده توسعه سیاسی است، گفت: حزب، باعث افزایش مشارکت اجتماعی می‌شود.

حزب، حلقه مفقوده توسعه سیاسی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علی مصطفوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، صبح امروز، 4 بهمن ماه، در مراسم افتتاح خانه احزاب استان، اظهار کرد: خانه احزاب، محلی برای پشتیبانی از احزاب مستقر در استان بوده و می‌تواند نقش برجسته‌ای در توسعه فرهنگ حزبی در استان ایفا کند.
وی به روند تشکیل خانه احزاب استان اشاره کرد و افزود: با ابلاغ منشور گفت‌و‌گوی سیاسی، بلافاصله دستور تشکیل خانه احزاب استان آذربایجان غربی از سوی مقام عالی استان صادر شد که با پیگیری‌های انجام گرفته، این اتفاق مبارک در آستانه فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان اتفاق افتاد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در ادامه به چند وظیفه عمده خانه احزاب اشاره کرد و یادآور شد: برنامه‌ریزی در جهت گسترش فرهنگ حزبی و فعالیت‌های گروهی، تقویت روحیه تعاون، همکاری و تفاهم بین گروه‌های سیاسی، برگزاری همایش‌ها و جلسات مربوط به احزاب و گروه‌های سیاسی، برگزاری نشست‌های مشترک میان مسئولان احزاب و مسئولان استان و کمک به حل مشکلات و دفاع از حقوق احزاب از جمله مهم‌ترین وظایف خانه احزاب است.
مصطفوی به نقش مهم حزب در توسعه اشاره کرد و افزود: حزب، حلقه مفقوده توسعه سیاسی است و باعث افزایش مشارکت اجتماعی می‌شود.
وی تصریح کرد: حزب، در حقیقت مدرسه سیاسی برای تربیت نخبگان و محلی برای جمع‌بندی مسائل و مشکلات مردم و انعکاس مشکلات به مسئولان است و اگر احزاب فعال باشند، قوانین سامان می‌یابند.
به گزارش ایکنا؛ در ادامه این جلسه، دفتر نمایندگی خانه احزاب استان آذربایجان غربی با حضور معاون سیاسی استاندار و نمایندگان خانه احزاب ایران افتتاح شد.
انتهای پیام

captcha