8 هزار برنامه بزرگداشت چهل سالگی انقلاب در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 3784083
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹

8 هزار برنامه بزرگداشت چهل سالگی انقلاب در یزد اجرا می‌شود

گروه سیاسی- قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از اجرای بیش از 8 هزار برنامه به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از یزد، سعید زارع، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان ضمن تشکر ویژه از حضور فعال خبرنگاران و علی صالحی، مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد و همچنین کمیته خبری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر و 12 بهمن برنامه هایی برای استقبال از دهه فجر در نظر گرفته شده که در جهت آماده شدن استان برای حمایت فراگیر و گسترده از برنامه های انقلاب برگزار می شود.
وی ادامه داد: برگزاری دعای ندبه در محل حسینیه سید محمد آقا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رنجبر با پخش مستقیم از شبکه استانی یزد از جمله برنامه هاست که امیدواریم شاهد حضور گسترده آحاد مردم باشیم.
زارع افزود: اجرای رژه گسترده موتورسواران به سمت میدان امیرچقماق و اهتزار پرچم جمهوری اسلامی و پس از آن کار متفاوت اجرای گروه سرود 1400 نفری که با هماهنگی کانون های فرهنگی- هنری مساجد و کار ویژه ای بر فراز قبور 8 شهید گمنام انجام خواهد شد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: حرکت به سمت گلزار شهدای خلدبرین و غبار روبی و ادای احترام به مقام والای شهدای هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی از دیگر برنامه هاست.
وی گفت: اوج برنامه های ما در روز 22 بهمن ماه اجرایی و با سخنرانی سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران همراه خواهد بود.
زارع از برگزاری نمایشگاه دستاورد های چهل ساله انقلاب در استان خبر داد و افزود: این نمایشگاه از 20 تا 24 بهمن ماه جاری درمحل سابق کارخانه جنوب برگزار خواهد شد.
دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان یزد تصریح کرد: برنامه زنگ انقلاب امسال در 1800مدرسه نواخته می شود و نورافشانی و گلبانگ انقلاب امسال در شامگاه 22 بهمن ماه و ساعت 19 در میدان امام حسین(ع) با حضور آحاد مردم برگزار خواهد شد.
وی از اجرای هشت هزار برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خبر داد و گفت: این برنامه ها در قالب های مختلف در استان اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام

captcha