نرم‌افزار «مجموعه آثار شیخ مفید(ره) 2» تولید و عرضه شد
کد خبر: 3784502
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱

نرم‌افزار «مجموعه آثار شیخ مفید(ره) 2» تولید و عرضه شد

گروه فناوری اطلاعات ــ نسخه دوم نرم‌افزار مجموعه آثار شیخ مفید(ره) با متن کامل ۶۴ عنوان کتاب در ۸۳ جلد تولید و عرضه شد.

به گزارش ایکنا؛ نسخه دوم از نرم‌افزار مجموعه آثار شیخ مفید(ره)، به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی‌(نور) با ارائه خدمات به‌روز‌رسانی و جدید تولید و عرضه شد.
 
در این نسخه متن کامل ۶۴ عنوان کتاب در ۸۳ جلد درموضوعاتی چون عقاید، فقه، اصول، اخلاق، تاریخ، ادعیه و زیارات، محتوای علمی این نرم‌افزار را تشکیل می‌دهند.همچنین، زندگینامه، شخصیت‌شناسی و کتاب‌شناسی شیخ مفید(ره)، متن کامل و ترجمه قرآن کریم و متن چند دوره لغت‌نامه فارسی و عربی از دیگر محتوا‌های ارائه شده در این نرم‌افزار به شمار می‌روند.

دسته‌بندی کتب در محورهای‌ تاریخ، تفسیر، حدیث، کلام، اصول فقه، جستجو به روش‌های گوناگون در الفاظ و عبارات متن و فهرست کتاب‌های برنامه و قرآن کریم، ارتباط برخی کتب برنامه با یکدیگر، از قبیل: ارتباط کتاب «الإرشاد» با چند عنوان ترجمه و حاشیه سلطان الموحدین آقا سید علی قاضی (زینه الإرشاد)، دسترسی آسان کاربران و پژوهشگران به آیات موجود در متون برنامه به همراه مطالب مربوط به آن‌ها، از جمله قابلیت‌های نسخه ۲ نرم‌افزار مجموعه آثار شیخ مفید(ره) است.

لازم به ذکر است، نسخه دوم از نرم‌افزار مجموعه آثار شیخ مفید علاوه بر عرضه فیزیکی هم‌اکنون قابلیت اجرای آنلاین آن برای علاقه‌مندان از طریق سامانه ابر نور نیز فراهم است؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه نرم‌افزار مجموعه آثار شیخ مفید(ره) نسخه ۲، اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام
captcha