سند تحول بنيادين آموزش و پرورش اجرا شود
کد خبر: 3784524
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲

سند تحول بنيادين آموزش و پرورش اجرا شود

گروه فرهنگی ـ دبیر فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار بر اين است وزیر آموزش و پرورش و البته هیئت دولت اسناد مشکوک و بی‌هویت را کنار بگذارند و سند تحول بنيادين آموزش و پرورش را اجرا كنند.

به گزارش ایکنا؛‌ فارس نوشت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادیخواه با بیان اینکه رئیس جمهور نظراتش را درخصوص آموزش و پرورش با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش همسان‌سازی کند، اظهار کرد: بدون تردید سند تحول بنیادین بهترین سند بالادستی برای آموزش و تربیت در کشور و یا یکی از بهترین اسناد است.
وی با بیان اینکه متأسفانه این سند در کشور اجرا نشده است، افزود: برای رسیدن به رضایت نسبی در والدین نسبت به تحصیل فرزندان، معلمان و رضایت خود دانش آموزان از شرایط تحصیلی باید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را اجرایی کنیم.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی چرایی عدم اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دلایل بسیاری دارد تصریح کرد: این سند نتیجه هزاران ساعت فکر و کار کارشناسی متفکرین این حوزه بوده و حیف است از نتایج آن استفاده نشود.
وی گفت: انتظار ما به عنوان نماینده مردم و عضو فراکسیون فرهنگیان از وزیر آموزش و پرورش و البته هیأت دولت این است که اسناد مشکوک و بی‌هویت را با جدیت بیشتری کنار بگذارند.
آزادیخواه با تأکید بر اینکه معتقدم اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یکبار برای همیشه مشکلات آموزش و پرورش را حل می‌کند تصریح کرد: اجرای این سند را صرفاً نباید از وزیر آموزش و پرورش انتظار داشت؛ رئیس جمهور باید اهمیت این سند را درک کند و برای اجرای آن همراه آموزش و پرورش باشد.
وی تأکید کرد: اگر آقای رئیس جمهور از مدارس خصوصی و یا خصوصی‌سازی آموزش دم می‌زند باید بیشتر دقت کند چراکه محور حرکت کشور در حوزه آموزش و پرورش سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.
انتهای پیام

captcha