معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به ایلام می‌آید
کد خبر: 3784563
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به ایلام می‌آید

گروه اجتماعی - استاندار از سفر معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان به ایلام خبر داد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به ایلام می‌آید
به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی استان ایلام، از سفر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان به ایلام خبر داد و اظهار کرد: مهمترین برنامه های معاون رئیس‌جمهور در سفر یک روزه به ایلام بازدید از پارک علم و فن آوری و جلسه با اعضای بنیاد ملی نخبگان استان و حضور در جلسه شورای اداری خواهد بود.
وی با بیان اینکه در این هفته نیز دکتر بابک دین‌پرست، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به ایلام سفر خواهد کرد، تصریح کرد: از مهمترین برنامه‌‌های معاون امور اقتصادی وزارت کشور را سفر به شهرستان های استان و بررسی و احصاء مسائل و مشکلات اقتصادی و حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان عنوان کرد.
استاندار ایلام در بخش دیگری از این نشست اظهار کرد: دربودجه ی اربعین کار بزرگی صورت گرفته است وپس ازآنکه ابتدا وزارتخانه اعلام کرد که این ردیف باید به وزارت کشور انتقال یابد با تلاش های بسیاری که دراین زمینه صورت گرفت این ردیف دراستان باقی ماند و همچنین در مذاکره با نمایندگان مجلس ظرفیت افزایش آن نیز پیدا شد .
وی افزود: پس از آنکه ردیف بودجه اربعین ثابت شد از 10 میلیارد به 20 و سپس به 26 میلیارد تومان افزایش یافت و امسال نمایندگان استان و برخی نمایندگان دیگر که در ایام اربعین به ایلام آمده بودند و پیشنهاد افزایش مجدد اعتبارات را دادیم و خوشبختانه به 100 میلیارد تومان افزایش یافت .
استاندار ایلام تصریح کرد: در نتیجه رایزنی با دستگاه ها و وزارتخانه‌ها و همچنین سازمان برنامه و بودجه و همچنین پیگیری های نمایندگان محترم استان بودجه ی اربعین 5 برابر افزایش یافت و به 100 میلیارد تومان رسید که از این میزان 50 درصد آن به استان ایلام اختصاص می یابد .
انتهای پیام
captcha