‌۱۶ هزار دانشجو به عتبات عالیات اعزام شدند
کد خبر: 3784875
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸

‌۱۶ هزار دانشجو به عتبات عالیات اعزام شدند

گروه اجتماعی ــ مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه‌های البرز گفت: امسال ۱۶ هزار دانشجو به عتبات عالیات اعزام می‌شوند که از این تعداد یک هزار و ۵۰ نفر دانشجوی البرزی هستند.

اعزام 16 هزار دانشجو به عتبات عالیات

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام عزیزالله رزاقی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های البرز امروز، هفتم بهمن‌ماه در آئین همایش پیش از سفر دانشگاهیان استان البرز به سفر عتبات که در دانشگاه خوارزمی کرج برگزار شد، اظهار کرد: ثبت نام بیستمین دروه اعزام دانشجویان به عتبات عالیات در آذرماه و به مدت 10 روز انجام شد.
وی با اشاره به اینکه در طول این مدت 52 هزار دانشجو برای اعزام به این سفر معنوی ثبت‌نام کردند، افزود: نامه اولیه برای اعزام دانشجویان به عتبات 12 هزار نفر در قالب 300 کاروان بود ولی با توجه به استقبال بسیار خوب تصمیم گرفته شد که این تعداد به 16 هزار نفر افزایش یابد که از این تعداد هزار و 50 دانشجو متعلق به استان البرز است.
این مسئول با بیان اینکه اعزام‌ها از ابتدای بهمن آغاز شده و اولین گروه اعزامی امروز به کشور بازمی‌گردند، افزود: این اعزام‌ها تا ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
رزاقی با تأکید بر اینکه برای دانشجویان اعزامی تسهیلات 30 میلیون ریالی برای سفر هوایی و 20 میلیون ریالی برای سفر زمینی با سود چهاردرصد با دوره بازپس‌دهی 18 ماهه تعلق می‌گیرد، گفت: اعزام‌ها روزانه سه سفر به صورت هوایی و یک سفربه صورت زمینی انجام می‌شود.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های البرز در پایان با بیان اینکه این کاروان‌ها در سه گروه خواهران، برادران و خانوادگی طی یک هفته برای زیارت از عتبات عالیات مشرف می‌شوند، افزود:
سازمان حج و زیارت برای این دانشجویان ویژه‌برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته است که بخشی از این برنامه‌های جانبی اختصاص به برنامه‌های فرهنگی دارد.
انتهای پیام

captcha