محافل قرآنی چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در لرستان
کد خبر: 3784931
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶

محافل قرآنی چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در لرستان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ محفل انس با قرآن، از 7 تا 11 بهمن‌ماه در آستانه چهل‌ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ محفل انس با قرآن کریم به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از 7 تا 11 بهمن‌ماه به همت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان برگزار می‌شود.
این محافل از امروز، هفتم بهمن‌ماه، ساعت 11 صبح در مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج)  آغاز شد و همچنین محفل دیگری نیز پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد جامع الشتر برپا می‌شود.
محفل دیگری نیز فردا، هشتم بهمن‌ماه، ساعت 11 صبح در مسجد جامع الیگودرز و همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد باب‌الحوائج(ع) ازنا برگزار می‌شود.
طبق جدول زمان‌بندی محفل انس با قرآن نیز در نوبت صبح در مسجد‌النبی(ص) شهرستان دورود و پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد امام جعفر صادق(ع) بروجرد طی 9 بهمن‌ماه و چهارشنبه، 10 بهمن‌ماه در ساعت 11 صبح در مسجد دانشگاه علوم پزشکی خرم‌آباد و همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد سیدالشهدا(ع) دلفان برپا خواهد شد.
براساس این گزارش، محفل قرآنی نیز ساعت 11، در تاریخ 11 بهمن‌ماه در مسجد النبی(ص) کوهدشت، ساعت 16 همان روز در مسجد امیرالمؤمنین(ع) رومشکان و همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسین(ع) پلدختر برگزار می‌شود.
این محافل با حضور حامد علیزاده قاری بین‌المللی کشورمان و تلاوت قراء ممتاز استانی و همچنین مداحی محمد بهرامی، مداح اهل‌بیت(ع) همراه خواهد بود.
یادآور می‌شود، ادا‌ره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سازمان تبلیغات اسلامی استان و اداره‌کل دادگستری استان تهران دیگر دستگاه‌های استان لرستان از جمله مشارکت‌کنندگان در این محافل هستند.
انتهای پیام

captcha