ضرورت همراهی پیوست‌های فرهنگی با پروژه‌های عمرانی
کد خبر: 3785203
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹

ضرورت همراهی پیوست‌های فرهنگی با پروژه‌های عمرانی

گروه فرهنگی ــ شهردار هیدج گفت: برای داشتن شهری ایده‌آل علاوه بر اجرای پروژه‌های عمرانی، باید از پیوست‌های‌های فرهنگی و اجتماعی مناسب برای شهروندان استفاده کرد.

ضرورت همراهی پیوست‌های فرهنگی با پروژه‌های عمرانیبه گزارش ایکنا از زنجان، مسعود اميدی، شهردار هيدج، ظهر امروز، ۸ بهمن‌ماه در جلسه ستاد هماهنگی گراميداشت چهلمين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی شهر هيدج، اظهار کرد: شهرداری تمام تلاش خود را جهت برگزاری هر چه باشكوه‌تر گراميداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در هيدج به كار مي‌گيرد.
وی با اشاره به اینکه به تبع سراسر کشور مردم هیدج نیز شهد شیرین دستاوردهای انقلاب را چشیده‌اند، اظهار کرد: تمامی برنامه‌های اجرايی ايام الله دهه فجر علاوه بر روشنگری و تبين دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان بايد در راستای جلب رضايت‌مندی عمومی باشد.
شهردار هیدج حفظ کرامت‌های اخلاقی و تکریم شهروندان را از ثمرات انقلاب عنوان کرد و افزود: برای داشتن شهری ایده‌آل علاوه بر اجرای پروژه‌های عمرانی، باید از پيوست‌های‌های فرهنگی و اجتماعی مناسب برای شهروندان استفاده کرد تا در نهایت هر برنامه‌ای که توسط شهرداری انجام می‌شود منجر به رضایت‌مندی عمومی شود.
امیدی ضمن تاكيد برعدم اجرای برنامه‌های موازی و جلسات بدون خروجی، عنوان کرد: همه ما موظفیم در مقام عمل با تمام توان در راستای اهداف انقلاب گام برداريم .
انتهای پیام
captcha