پذیرش بدون آزمون در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام
کد خبر: 3785288
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
رستمی خبر داد:

پذیرش بدون آزمون در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام

گروه اجتماعی ــ سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام از پذیرش دانشجو بدون آزمون برای ترم بهمن امسال خبر داد.

پذیرش بدون آزمون در مرکز علمی کاربردی جهادد انشگاهی ایلام
شهریار رستمی، سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام  امروز در گفت و گو با ایکنا از ایلام، با اعلام این خبر، اظهار کرد: مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام برای بهمن امسال در رشته‌های روابط عمومی، امور فرهنگی، گرافیک، معماری داخلی، نرم‌افزار کامپیوتر، تربیت مربی قرآن کریم، طراحی دوخت و مترجمی زبان انگلیسی – آثار مکتوب و متون رسمی در مقطع کاردانی دانشجو پذیرش می‌کند  
وی با بیان اینکه این مرکز در مقطع کارشناسی نیز در رشته‌های روابط عمومی، امور فرهنگی، مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات و معماری داخلی، اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند، تصریح کرد: رویکرد مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام مبتنی بر مهارت و اشتغال است و برای اجرای سیاست‌های جدید برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته است .
سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام با اشاره به اینکه مسیر جامعه از مدرک گرایی به سمت مهارت گرایی سوق یافته و این به معنای پیشرفت دانشگاه‌های مهارتی و علمی کاربردی است، تصریح کرد: ایجاد رشته‌های جدید متناسب با نیاز بازار کار از قبیل طراحی دوخت، انیمیشن، معماری داخلی و ... از مزیت‌های مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی است.
رستمی در تشریح مزایای تحصیل در این مرکز تاکید کرد: معافیت تحصیلی، حضور اساتید مجرب، پرداخت شهریه به صورت اقساط، برنامه‌ریزی متناسب با وضعیت شاغلان، شرکت در دوره‌های مهارتی کوتاه مدت با تخفیف ویژه و استفاده از وام‌های دانشجویی و پرداخت اقساط آن بعد از فارغ‌التحصیلی از جمله مزایای تحصیل در این مرکز است.
لازم به ذکر است که متقاضیان جهت ثبت‌نام می‌توانند با مراجعه حضوری به این مرکز به آدرس ایلام انتهای بلوار تعمیرکاری، خیابان فدائیان اسلام، جهاددانشگاهی طبقه دوم و یا با شماره تلفن 09185872383 تماس حاصل فرمایند.
انتهای پیام
captcha