وجود بیش از ۶۰۰۰ استارت‌آپ در کشور
کد خبر: 3785588
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
ستاری خبر داد:

وجود بیش از ۶۰۰۰ استارت‌آپ در کشور

گروه اجتماعی ــ معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: بیش از ۶ هزار استارت آپ در کشور وجود دارد که اغلب توسط جوانان اداره می‌شود و به‌زودی اثرات و تاثیرات آن را در جامعه خواهیم دید.

وجود بیش از 6000 استارت‌آپ در کشور
به گزارش ایکنا از ایلام، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تاکید بر توسعه بر اساس بوم منطقه، اظهار کرد: تلاش ما بر این است که برنامه‌ریزی توسعه‌ای را مبتنی بر دانش و بر اساس ظرفیت‌های یک منطقه  پیش ببریم.
وی با بیان اینکه بیش از 6 هزار استارت آپ در کشور وجود دارد که اغلب توسط جوانان اداره می‌شود و به‌زودی اثرات و تاثیرات آن را در جامعه خواهیم دید، تصریح کرد: در عرصه علمی و نوآوری تحولات عظیمی شکل گرفته است بطوریکه امروز در نانو رتبه چهارم دنیا هستیم‌.
معاون علمی و فناوری رییس جمهور با تاکید بر اثربخشی نیروی انسانی، گفت: کسی به نظر ما نخبه است که چهار تا شغل برای جوانان ایجاد کند و کارش سودی به حال جامعه داشته باشد و ارزش افزوده ای برای کشور ایجاد کند‌.
ستاری در پایان ابراز امیدواری کرد با کمک هم بتوانیم ایده‌ها و برنامه‌های خوبی که در حوزه علمی و فناوری وجود اجرایی کنیم و شاهد اثرات خوب آن باشیم.
انتهای پیام
captcha