خوانش گفتار‌های اقتصادی و دینی امام صدر
کد خبر: 3786664
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
سیر مطالعاتی جدید آغاز شد؛

خوانش گفتار‌های اقتصادی و دینی امام صدر

گروه ادب ــ دوره‌های جدید سیر مطالعاتی آثار و اندیشه‌های امام موسی صدر با محوریت کتاب‌های «دین در جهان امروز» و «رهیافت‌های اقتصادی اسلام» از اسفند امسال برگزار می‌شود.

خوانش گفتار‌های اقتصادی و دینی امام صدربه گزارش ایکنا؛ دوره جدید سیر مطالعاتی آثار و اندیشه‌های امام موسی صدر، با محوریت کتاب‌های «دین در جهان امروز» و «رهیافت‌های اقتصادی اسلام» و با حضور و راهنمایی عادل پیغامی و غلامرضا ذکیانی در اسفند امسال برگزار می‌شود.

پیش از این، سیر مطالعاتی آثار و اندیشه‌های امام موسی صدر به شکل کتاب‌محور از تابستان امسال آغاز شده و تاکنون دوره‌های سیر کتاب‌های «انسان آسمان»، «سفر شهادت»، «حدیث سحرگاهان» و «برای زندگی» برگزار شده است.

هزینه شرکت در این دوره‌ها که از ۷ اسفند آغاز می‌شود، ۸۰ هزار و ۱۰۰ هزار تومان است و دانش‌آموختگان در پایان این دوره گواهی تکمیل دوره دریافت خواهند کرد.

جلسات دوره در محل مؤسسه واقع در تهران، میدان هفت تیر، بالاتر از مسجد الجواد، کوچه شهید عبدالکریم شریعتی، پلاک ۱۰ واحد ۲؛ تلفن: ۰۲۱۸۸۴۹۴۱۶۲ تشکیل می‌شود.

ثبت‌نام به صورت اینترنتی و از سایت فروش آنلاین مؤسسه بوده و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام از طریق لینک‌های زیر اقدام کنند.

سیر مطالعاتی کتاب دین در جهان امروز/ استاد راهنما: غلامرضا ذکیانی

سیر مطالعاتی کتاب رهیافت های اقتصادی اسلام/ استاد راهنما: عادل پیغامی

انتهای پیام

captcha