طرح «طلایه‌داران ایثار» در ایام دهه مبارک فجر اجرا می‌شود
کد خبر: 3786709
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸

طرح «طلایه‌داران ایثار» در ایام دهه مبارک فجر اجرا می‌شود

گروه جهاد و حماسه ــ مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در ایام دهه مبارک فجر طرح «طلایه داران ایثار» با دیدار از جانبازان گرانقدر ۷۰ درصد اجرا می‌شود.

طرح «طلایه‌داران ایثار» در ایام دهه مبارک فجر اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام حسن هنرمند، مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: جانبازان اسوه ایمان، ایستادگی و رشادت هستند و تجلی امتداد فرهنگ جان‌نثاری در راه مولا و مقتدا و تسلیم در برابر مشیت معبود به شمار می‌روند و حقیقت این ایمان، وصف مبارک شهید زنده را برازنده قامت صبر و ثبات آن‌ها می‌کند.
وی افزود: همانند سال گذشته به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران با همکاری و همراهی انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان و مسئولان بنیاد، طرح طلایه‌داران ایثار باهدف دیدار، تجلیل و تکریم از رشادت‌های جانبازان ۷۰ درصد قطع نخاع که باوجود تحمل سال‌ها مجروحیت همچنان با روحیه بالا آماده هرگونه جان‌فشانی در راستای اهداف والای نظام اسلامی هستند، اجرا می‌شود.
مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد اظهار کرد: در این طرح با جانبازان قطع نخاع ۷۰ درصد دوران انقلاب، جانباز و آزاده قطع نخاع ۷۰ درصد، جانبازان قطع نخاع ۷۰ درصد ترور و جانبازان قطع نخاع ۷۰ درصد دیدار خواهد شد.
برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان‌های اصفهان و کرمانشاه
مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان‌های اصفهان و کرمانشاه خبر داد.
غلامرضا طائبی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد ترکیبی جانبازان استان اصفهان گفت: این کمیسیون در روز‌های ۴ و ۵ بهمن‌ماه با حضور ۸ نفر از متخصصان، دبیر و ۲ کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و ۳۹۹ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند.
وی ادامه داد: همچنین کمیسیون پزشکی تعیین‌درصد ترکیبی جانبازان استان کرمانشاه نیز ۴ بهمن‌ماه با حضور ۷ نفر از متخصصان، دبیر و ۲ کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و ۲۰۷ نفر از متقاضیان براساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند.
انتهای پیام

captcha