کاروان عطر قرآن در فجر انقلاب+ جدول برنامه ها
کد خبر: 3786816
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴
به مناسبت دهه فجر؛

کاروان عطر قرآن در فجر انقلاب+ جدول برنامه ها

گروه فعالیت‌های قرآنی – طرح کاروان عطر قرآن در فجر انقلاب، به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از 9 تا 21 بهمن در سرتاسر استان گلستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبر گزاری ایکنا از گلستان، سیدمصطفی حسینی واعظ، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: طرح کاروان عطر قرآن در فجر انقلاب در قالب محافل اُنس با قرآن کریم و به یاد شهدای سرافراز انقلاب در سراسر استان گلستان در حال اجرا است.

کاروان عطر قرآن در فجر انقلاب

وی با اشاره به اینکه در این طرح به بخش کودک و نوجوان و دانش آموزان توجه ویژه شده است گفت: از نکات قابل توجه این کاروان اضافه نمودن بخش سبک زندگی قرآنی و تدبر و فهم قرآن کریم است که مورد استقبال مخاطبان می باشد.

حسینی تصریح کرد: این طرح از تاریخ 9 بهمن ماه شروع شد و تا 21 بهمن به طول می انجامد، که طی آن قاریان برتر کشوری استادان علیرضا رضایی، هادی اسفیدانی و مهدی هدایتی فر از شهر مقدس مشهد در مناطق شیعه و سنی نشین استان گلستان به تلاوت قرآن کریم خواهند پرداخت.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه در این کاروان از ظرفیت های بومی استان از جمله قاریان ممتاز استانی شیعه و سنی و گروه های مدیحه سرایی برتر استان استفاده می شود گفت: اعزام کاروان های قرآنی متشکل از چهره های ممتاز قرآنی اعم از قاریان، حافظان، مدیحه سرایان، مفسرین و اساتید سبک زندگی قرآنی به نقاط مختلف استان و اجرای محافل پر شکوه انس با قرآن کریم، تکریم خادمان قرآن کریم در 29 شهر و روستای استان گلستان از دیگر برنامه های این رخداد پرشکوه و معنوی خواهد بود.

لازم به ذکر است که این طرح با برنامه ریزی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان و حمایت سازمان دارالقرآن الکریم و مشارکت مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان و با همراهی فعالان قرآنی استان بر گزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha