کاروان قرآنی انقلاب به جزیره ابوموسی رسید + تصاویر
کد خبر: 3786823
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴

کاروان قرآنی انقلاب به جزیره ابوموسی رسید + تصاویر

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کاروان قرآنی انقلاب در آخرین روز حضور خود در استان هرمزگان به جزیره ابوموسی که اخیراً نامش به «بوموسا» تغییر کرده است، وارد شد و محفل باشکوهی را در مسجد جامع این جزیره زیبا برپا کرد.

کاروان قرآنی انقلاب به جزیره ابوموسی رسید + تصاویربه گزارش خبرنگار اعزامى ايكنا؛ كاروان قرآنى انقلاب در آخرين روز حضور خود در استان هرمزگان، عصر شنبه 13 بهمن‌ماه به وسیله بالگرد نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنوبى‌ترين نقطه كشور، يعنى جزيره بوموسا رفت و محفل قرآنى باشكوهى را در مسجد جامع اين جزيره زيبا برگزار كرد.

در ابتدای این محفل که با اجرای هادی صلح‌جو، کارشناس و مجری شبکه قرآن سیما و پخش مستقیم از رادیوقرآن همراه بود، یوسف جعفرزاده، قاری ممتاز هرمزگانی به تلاوت آیاتی از سوره قاف پرداخت.

سپس سرهنگ علی رضایی، جانشین قرارگاه راه‌کنشی امام سجاد(ع) وابسته به نیروی دریایی سپاه جزیره بوموسا، در سخنان کوتاهی به خوش‌آمدگویی به کاروان قرآنی و حاضران در محفل پرداخت.

در ادامه، گروه همخوانی و مدیحه‌سرایی عاشقان حضرت ابوالفضل(ع) که اعضای آن را قرآنیان جزیره تشکیل داده‌اند، قطعه‌ای در رثای حضرت زهرا(ع) اجرا کرد.

مهندس بابایی، فرماندار جزیره بوموسا از دیگر سخنرانان این محفل قرآنی بود که با خوش‌آمدگویی به کاروان قرآنی انقلاب، این حرکت بزرگ قرآنی را برخواسته از فعالیت‌های چهل ساله انقلاب برشمرد و تحسین کرد.

حسن ختام این محفل قرآنی، تلاوت احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی کشورمان بود که تشویق جمع حاضر را برانگیخت.

کاروان قرآنی انقلاب به جزیره ابوموسی رسید + تصاویر

محفل کاروان قرآنی انقلاب در شناور شهیدناظری سپاه

کاروان قرآنی انقلاب، ظهر امروز نیز با حضور در شناور شهیدناظری سپاه مستقر بر آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس به برپایی کرسی تلاوت اذانگاهی با تلاوت یوسف جعفرزاده، قاری ممتاز اقدام کردند که مورد استقبال غیورمردان و مدافعان حریم میهن قرار گرفت. 

کاروان قرآنی انقلاب به جزیره ابوموسی رسید + تصاویر

یادآور می‌شود ستاد نیروی دریایی سپاه پاسداران در شهر بندرعباس نیز صبح امروز میزبان محفل کاروان قرآنی انقلاب با تلاوت احمد ابوالقاسمی و حمید شاکرنژاد بود و در ادامه آن، احمد ابوالقاسمی به برپایی کارگاه تخصصی تلاوت به مدت دو ساعت، در این مجموعه اقدام کرد.

گفتنی است، كاروان قرآنى انقلاب، صبح یکشنبه چهاردهم بهمن‌ماه پس از چهارده روز اجرای برنامه در استان‌های قم، مركزى، اصفهان، خوزستان، بوشهر و هرمزگان، راهی روستای محروم «قلعه گنج» در جنوب استان کرمان می‌شود تا علاوه بر اجرای محافل قرآنی در این منطقه محروم، به ارائه خدمت‌رسانی رایگان در امور پزشکی به همت قاریان و حافظان پزشک و دندانپزشک کشور بپردازد.

گزارش از محمدرضا رجبی

انتهای پیام

captcha