نمایشگاه سیار «محصولات قرآنی» در شهرستان‌های مازندران برگزار می‌شود
کد خبر: 3786908
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸
«فجر ۴۰»/ ۱۵

نمایشگاه سیار «محصولات قرآنی» در شهرستان‌های مازندران برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ به مناسبت ایام‌الله دهه فجر از سوی سپاه کربلا و اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران نمایشگاه محصولات قرآنی ‌برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه سیار محصولات قرآنی در شهرستان‌های مازندرانسعید قربانی، رئیس دارالقرآن مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ایام‌الله دهه فجر نمایشگاه سیار محصولات قرآنی مازندران برپا می‌شود.
وی افزود: از امروز، 14 بهمن‌ماه این نمایشگاه سیار در گلوگاه برپا می‌شود و بعد از ظهر در بهشهر خواهد بود.
قربانی با بیان اینکه روز دوشنبه، 15 بهمن‌ماه این نمایشگاه سیار در نکا خواهد بود و بعد از ظهر همان روز در جویبار مستقر خواهد شد، تصریح کرد: این نمایشگاه سیار صبح سه‌شنبه، 16 بهمن‌ماه در کیاسر و بعدازظهر در ساری، صبح چهارشنبه، 17 بهمن‌ماه در سوادکوه و بعد از ظهر در قائمشهر و صبح پنج‌شنبه، 18 بهمن‌ماه در بندپی شرقی و بعد از ظهر در بندپی غربی نسبت به نمایش و فروش محصولات قرآنی اقدام خواهد شد.
وی ادامه داد: این نمایشگاه سیار صبح یکشنبه، 21  بهمن‌ماه در بابلسر و بعد از ظهر در فریدونکنار، صبح دوشنبه، 22 بهمن‌ماه در بابل، صبح  سه‌شنبه، 23 بهمن‌ماه در محمودآباد و بعد از ظهر در آمل،  صبح چهارشنبه، 24 بهمن‌ماه در نور و بعد از ظهر در چمستان مستقر خواهد شد.
رئیس دارالقران مازندران گفت: نمایشگاه سیار محصولات قرآنی صبح پنجشنبه، 25 بهمن‌ماه در نوشهر و بعد از ظهر همان روز در چالوس، صبح شنبه، 27 بهمن‌ماه در کلاردشت و بعد از ظهر در عباس‌آباد و صبح یکشنبه، 28 بهمن‌ماه در رامسر و بعد از ظهر در تنکابن مستقر خواهد شد.
 
برپایی نمایشگاه سیار محصولات قرآنی در شهرستان‌های مازندران
انتهای پیام
captcha