خانواده شهدا جلوه‌ای درخشان از صبر و بردباری هستند
کد خبر: 3787098
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

خانواده شهدا جلوه‌ای درخشان از صبر و بردباری هستند

گروه اجتماعی ــ رئیس بنیاد شهرستان فارسان گفت: سرکشی از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران منشأ خیروبرکت است و این عزیزان نمونه درخشان صبر و بردباری هستند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، دیدار و سرکشی از خانواده شهیدای استان فارسان از جمله برنامه‌های اجرای بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان در ایام‌الله دهه فجر است که به همین منظور روز گذشته، 14 بهمن‌ماه امام‌ جمعه فارسان، فرماندار، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد استان و رئیس بنیاد شهرستان فارسان به دیدار  خانواده شهید قربانعلی داودی اعزام شدند.
در این دیدار اسماعیل فتاحی، رئیس بنیاد شهرستان فارسان اظهار کرد: خانواده معظم شهدا کم‌توقع‌ترین و شاید بی‌توقع‌ترین افراد جامعه هستند که خواسته‌های حداقلی دارند و در مقابل کارهایی که برای آن‌ها انجام می‌شود، قدردان‌ترین افراد نیز محسوب می‌شوند.
فتاحی گفت: سرکشی از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران منشأ خیروبرکت است و این عزیزان نمونه درخشان صبر و بردباری هستند.
وی خدامحوری، حرکت در راه مکتب، علاقه قلبی و عملی به ائمه(ع) و روحیه بزرگ ایثار را از برجسته‌ترین صفات شهدا دانست و افزود: وظیفه ما در قبال خانواده شهدا سرکشی و رفع مشکلات آن‌ها است و این کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.
یادآور می‌شود، شهید قربانعلی داودی فارسانی 10 تیر 1308، در شهرستان فارسان به دنیا آمد. پدرش رجبعلی با حرفه کشاورزی بود و مادرش فخری نساء نام داشت. این شهید تا پایان دوره ابتدایی درس خواند و در سال 1334 ازدواج کرد که صاحب شش پسر و دو دختر شد. دوازدهم بهمن 1357 در زادگاهش توسط عوامل رژیم شاهنشاهی براثر شکنجه و ضرب و شتم به شهادت رسید. مزار وی نیز در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.
انتهای پیام

 

captcha