بهره‌مندی 7000 خانوار از نعمت گاز در دهه فجر
کد خبر: 3787179
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱
«فجر ۴۰»/ 17

بهره‌مندی 7000 خانوار از نعمت گاز در دهه فجر

گروه اجتماعی- مدیر عامل شرکت گاز مازندران گفت: با افتتاح گاز 105 روستا در ایام دهه فجر امسال 7 هزار خانوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی 7000 خانوار از نعمت گاز در دهه فجربه گزارش ایکنا از مازندران جعفر احمدپور مدیر عامل شرکت گاز مازندران، امروز 14 بهمن ماه  در نشست خبری که به مناسبت دهه فجر در این شرکت برگزار شد، گفت:  آمار نشان می‌دهد که 33 درصد حوادث در بخش گاز انفجاری و 67 درصد گازگرفتگی بوده بنابراین توصیه می‌شود خانواده‌هایی که از بخاری استفاده می‌کنند هر شب وضعیت گرمایشی را کنترل کنند و از از لوله‌های خروجی گاز اطمینان حاصل کنند.
وی با بیان اینکه از 3 هزار و 619 روستا در استان تعداد 2 هزار و 893 روستا قابلیت گازرسانی دارد، افزود: بیش از 99 درصد شهرها و بیش از 92 درصد روستاهای استان گازدار هستند.
مدیر عامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه گاز 105 روستا در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود، اظهار کرد: 148 میلیارد تومان برای این پروژه‌ها اعتبار داشتیم که تا کنون 106 میلیارد تومان هزینه شد و به زودی 7 هزار خانوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.
احمدپور تصریح کرد: موضوع تحریم و افزایش قیمت لوله‌های فلزی که گاهی منجر به حذف پیمانکار شد یکی از چالش‌های اداره گاز بود که با شیوه جدید قرارداد مشکل تا حدودی مرتفع شد.
طلبکاری 167 میلیارد تومانی شرکت گاز مازندران از مشترکین استان
وی با بیان اینکه برای قطع گاز مشترکین بدهکار دستور داده شد از مشترکینی که بالاترین بدهی را دارند، اقدام شود، افزود: شرکت گاز مازندران 167 میلیارد تومان از کل استان اعم از؛ دولتی، غیردولتی، صنعتی و خانگی طلبکار است و چنانچه به موقع پرداخت می‌شد سرعت بیشتری در پیشبرد پروژه‌های عمرانی داشتیم.
تقسیط قبض گاز خانواده‌های نیازمند
مدیر عامل شرکت گاز مازندران اظهار کرد:  برای کسانی که قادر به پرداخت قبض گاز نبودند با وجود آنکه در دستورالعمل  تا دو قسط بیشتر دیده نشده است دستور دادیم تا در حد توان مشترک تقسیط شود تا مشکلی برای خانواده‌ها به وجود نیاید.
وی ادامه داد:  اختلاف حسابی در  اداره کل گاز اتفاق افتاده که برخی به اشتباه و با شایعه سازی نام دیگری بر آن گذاشتند اما مسئولان نظارتی استانی از موضوع مطلع هستند و پرونده در حال بررسی است.
در ادامه سید حمزه عمادی فرمانده بسیج و دبیر شورای فرهنگی شرکت گاز مازندران درباره برنامه‌های فرهنگی این شرکت گفت: به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی جشن بزرگ انقلاب با شرکت 600 نفر از کارکنان چهار شهرستان شزکت گاز مازندران برگزار شد که در این مراسم خانواده‌های کارکنان با فعالیت‌ها  و اهداف و برنامه‌های این شرکت آشنا شدند.
عمادی شرکت 700 نفر از فرزندان و کارکنان شرکت در مسابقات قرآن کارکنان و خانواده‌یشان را در سال جاری از برنامه‌های قرآنی این شرکت دانست و افزود: 15 نفر از استان مازندران به مسابقات ملی راه یافتند.
انتهای پیام
captcha