شهادت؛ بالاترین کرامت انسانی/ فرهنگ شهادت را در جامعه ترویج دهیم
کد خبر: 3787350
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

شهادت؛ بالاترین کرامت انسانی/ فرهنگ شهادت را در جامعه ترویج دهیم

گروه اجتماعی ــ رئیس عقیدتی ـ سیاسی سازمان اتکا از شهادت به‌عنوان بالاترین کرامت انسانی یاد کرد و گفت: باید فرهنگ شهادت را در جامعه ترویج دهیم.

شهادت بالاترین کرامت انسانی/ فرهنگ شهادت را در جامعه ترویج کنیم

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام سید‌محمد میرعمادی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی سازمان اتکا، صبح دوشنبه، ۱۵ بهمن‌ماه ‌در ششمین یادواره ۱۳۸ شهید سازمان اتکا که در مجموعه فرهنگی ایثار کردان برگزار شد، اظهار کرد: شهدا فرزندان حضرت زهرا(س) هستند، شهدا انقلاب را به ثمر رساندند و ما امروز بر سرسفره شهدا نشسته‌ایم.
وی با تأکید بر اینکه اقتدار و عظمت امروز کشور مدیون خون شهداست، گفت: مقام معظم رهبری نسبت به برگزاری یادواره شهدا حساسیت ویژه‌ای دارند و فرموده‌اند: گاهی رنج و زحمت زنده نگه داشتن یاد شهدا از خود شهادت کمتر نیست و یاد شهدا نباید در جامعه ما از ذهن ها خارج شود.
رئیس عقیدتی ـ سیاسی سازمان اتکا بیان کرد: شهادت شهدا اسلام را رونق بخشید و جامعه ما را از تاریکی و سیاهی نجات داد، شهادت شهدا روشنگری مردم را رقم زد و توطئه دشمنان نظام و اسلام را خنثی کرد.
وی تصریح کرد: شهادت عالی‌ترین کرامت انسانی است و بالاتر از شهادت مقامی نیست. جایگاه شهادت چنان است که همه اولیا و انبیا الهی در دعاهایشان رسیدن به مقام شهادت را آرزو کرده‌اند.
رئیس عقیدتی ـ سیاسی سازمان اتکا در پایان بر ترویج فرهنگ شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: اگر فرهنگ شهادت در جامعه ترویج شود فداکاری و ایثار در مردم نهادینه می‌شود و انسان به جایی می‌رسد که برای دفاع از ارزش‌ها از جان خود می‌گذرد پس باید زمنیه‌ای را فراهم کنیم تا فرهنگ شهادت بیش از پیش در جامعه نهادینه شود.
انتهای پیام

captcha