جلسه قرآن اهل بیت(ع) به یاد استاد معینی در قاب دوربین
کد خبر: 3787365
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

جلسه قرآن اهل بیت(ع) به یاد استاد معینی در قاب دوربین

کانون خبرنگاران نبأ ــ جلسه قرآن اهل بیت(ع) مشهد به یاد استاد «سیدعبدالرضا معینی» با حضور اساتید، قاریان و حافظان ممتاز بین‌‌المللی و کشوری شب گذشته، 14 بهمن‌ماه در بیت حجت‌الاسلام محمدی برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ در این جلسه نورانی که با حضور محمدصادق علمی، رضا ملکی، حمید لاری و عبدالکریم محسنی برگزار شد، محمدجواد اعلمی، استاد و پیشکسوت قرآنی با بیان خاطراتی از مرحوم سیدعبدالرضا معینی، معلم و حافظ کل قرآن، گفت: ایشان خلاصه دانش و هنر فاخر تلاوت قرآن کریم بودند که از استاد الاساتید مرحوم محمدعلی اوحدی که این لقب (استاد الاساتید) را از مقام معظم رهبری دریافت کرده بود به ایشان رسیده بود.
وی بیان کرد: استاد معینی تا پایان عمر مبارکش هر صبح جمعه و هر سه‌شنبه شب جلسه قرآن برگزار می‌کرد که شاگردان زیادی در سطوح مختلف استانی، کشوری و بین‌المللی نزد این خادم‌القرآن تربیت شدند.
در ادامه سعید بیژنی پیش از تلاوت خود با بیان اینکه شایسته است جلسات و محافل قرآنی در این شب‌ها تمثال و تصویر استاد معینی را زینت‌بخش مراسم خود کنند، اظهار کرد: استاد معینی زندگی و آسایش خود را خالصانه وقف خدمت به قرآن و قرآنیان کرده بودند و منزل و جلسات ایشان کعبه مقصود قرآن‌دوستان و شاگردان او بود.
یادآور می‌شود، در این محفل معنوی مهدی دیهول، حامد عادل، امیر محسنی، اسماعیل الهی، مجتبی جاویدی، سعید بیژنی آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت کردند.

ابراهیم الهی
انتهای پیام

captcha