۱۸۰۰ بانوی خانه‌دار کرمان بیمه تأمین اجتماعی هستند
کد خبر: 3787754
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹

۱۸۰۰ بانوی خانه‌دار کرمان بیمه تأمین اجتماعی هستند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمان گفت: به برکت نظام، زنان خانه‌دار نیز می توانند زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند و از مزایای آن بهره‌مند شوند که در استان کرمان یک‌هزار و 800 نفر بیمه زنان خانه‌دار هستند.

به گزارش ایکنا از کرمان، علی حسینی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمان دیروز سه‌شنبه، 16 بهمن در مراسم افتتاحیه دومین کارگزاری بیمه تأمین اجتماعی شهر رفسنجان با بیان اینکه ۴۲ میلیون نفر در سطح کشور زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و این نهاد بزرگترین سازمان بیمه‌ای در کشور است، گفت: بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در استان کرمان از خدمات این سازمان بهره‌مند هستند.
وی افزود: در حال حاضر ماهانه ۱۶۰ میلیارد تومان به بیش از ۱۱۰ هزار خانوار که مستمری‌بگیران سازمان ‌تامین اجتماعی این استان هستند، پرداخت می‌شود، ۴۶ هزار کارگاه فعال در سطح استان وجود دارد و در این کارگاه‌ها ۳۱۵ هزار نفر مشغول به کار و بیمه شده اجباری تامین اجتماعی هستند.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمان تصریح کرد: ۱۴۶ هزار نفر به‌عنوان بیمه‌شده توافقی در امر مشاغل آزاد، رانندگی، قالیبافی و ... بیمه‌پرداز سازمان هستند.
حسینی تأکید کرد: به برکت نظام زنان خانه‌دار نیز می توانند زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند و از مزایای آن بهره‌مند شوند که در استان کرمان یک‌هزار و 800 نفر بیمه زنان خانه‌دار شدند که از ۴۶۰ هزار نفر بیمه‌شده در استان کرمان ۲۰ درصد زنان و بقیه نیز آقایان هستند.
انتهای پیام

captcha